Stærke smerter - er bekymret - hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

jeg har også ondt dernede.... jordemoderen sagde det var ligament smerter.....

Åhh, føler med dig

Det er virkelig ubehageligt, men så længe de små har det godt derinde - så må vi jo bare bide smerten i os...

Tusind tak for svar - og god bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Tusind tak for svar !

Okay, så må jeg hellere ringe til lægen i morgen og få en afklaring, så jeg ikke skal gå og være nervøs over det...

Tak for svaret - håber jeg bare er ligeså (u)heldig som dig, og at det kun er stærke ligamentsmerter

Håber også for dig at det bare er stærke/slemme ligamentsmerter.. Jeg har heldigvis ikke haft det siden... 

Anmeld

28. april 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Håber også for dig at det bare er stærke/slemme ligamentsmerter.. Jeg har heldigvis ikke haft det siden... 

Tusind tak... Tror mit har stået på en uges tid, troede det ville gå i sig selv igen, men er kun blevet værre - så var nødt til lige at høre herinde om jeg bare var pylret, eller hvad der var galt

Anmeld

28. april 2011

twinny

Maalene skriver:

Åhh, føler med dig

Det er virkelig ubehageligt, men så længe de små har det godt derinde - så må vi jo bare bide smerten i os...

Tusind tak for svar - og god bedring

jaah og jeg føler med dig...  De er onde imod os.... hehe

Anmeld

28. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Tusind tak... Tror mit har stået på en uges tid, troede det ville gå i sig selv igen, men er kun blevet værre - så var nødt til lige at høre herinde om jeg bare var pylret, eller hvad der var galt

En hel uge... Føj hvor må det være grimt... Giv lige en update når du har snakket med lægen... 

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Maalene skriver:

Det kan også være, er nemlig begyndt at få rigtig rigtig ondt i lænden og venstre balle - så det lyder meget sandsynligt...

Tusind tak for dit råd - det skal helt sikkert prøves i aften - og tusind tak for svar

Det var så lidt

Anmeld

29. april 2011

Maalene

MoarJ skriver:

En hel uge... Føj hvor må det være grimt... Giv lige en update når du har snakket med lægen... 

Så har jeg været en tur ved lægen, og det er begyndende bækkenløsning... Øv øv øv

Så nu må jeg vidst hellere begynde at tage den lidt med ro...

Rigtig god weekend til dig

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Så har jeg været en tur ved lægen, og det er begyndende bækkenløsning... Øv øv øv

Så nu må jeg vidst hellere begynde at tage den lidt med ro...

Rigtig god weekend til dig

Øv hvor træls....  Er du sygemeldt så eller? 

Anmeld

1. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Øv hvor træls....  Er du sygemeldt så eller? 

Ja, det er rigtig træls

Nej, har aaalt for travlt på mit arbejde, men hvis det bliver værre, kan jeg jo måske blive nødt til det...

Men håber på det kommer til at gå uden nedsat tid eller sygemelding...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.