Stærke smerter - er bekymret - hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.953 visninger
38 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Maalene

Hej piger

Vågner flere gang om natten, fordi jeg bare har virkelig ondt, og det er også slemt om morgenen - men bliver så bedre op af dagen, men kommer og går sådan ind imellem i løbet af dagen...

Ved ikke hvad der hedder der, hvor jeg har ondt - men vedhæfter lige billede, så I kan se hvor det drejer sig om...

Er det bare meget slemme ligamentsmerter, eller hvad tror I piger? Kan jo ikke lade være med at blive bekymret

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Sofia

Hmm tror det er der din blindtarm sidder, måske du skulle til lægen og få det tjekket..

Anmeld

28. april 2011

Maalene

Sofia skriver:

Hmm tror det er der din blindtarm sidder, måske du skulle til lægen og få det tjekket..

Uhh, det lyder ikke rart... Men nok en rigtig god idé så... Tusind tak for svar

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Maalene skriver:

Hej piger

Vågner flere gang om natten, fordi jeg bare har virkelig ondt, og det er også slemt om morgenen - men bliver så bedre op af dagen, men kommer og går sådan ind imellem i løbet af dagen...

Ved ikke hvad der hedder der, hvor jeg har ondt - men vedhæfter lige billede, så I kan se hvor det drejer sig om...

Er det bare meget slemme ligamentsmerter, eller hvad tror I piger? Kan jo ikke lade være med at blive bekymret

På forhånd tak

Det er helt sikkert ligamentsmærter, men det kan også være en begyndende bækkenløsning.
Prøv at tage en pude mellem benene når du ligger ned og lig så på siden, sådan at dit øverste ben bliver hævet vandret ud fra hoften og ikke bukker nedad.
hvis du ligger på ryggen, så læg puden under knæene, og se om ikke det hjælper.
Hvis det bliver ved, så få en henvisning til en fys af din læge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

muzen

ej min kærestes ar for blindtarm sidder nu højre op. jeg trorr bare at det er slemme ligelimens. men prøv og tage et kald til lægen i morgen

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Maalene skriver:

Uhh, det lyder ikke rart... Men nok en rigtig god idé så... Tusind tak for svar

Blindtarmen sidder altså ikke helt dernede
bare for at berolige dig.

Anmeld

28. april 2011

Maalene

SussieThyssen skriver:

Det er helt sikkert ligamentsmærter, men det kan også være en begyndende bækkenløsning.
Prøv at tage en pude mellem benene når du ligger ned og lig så på siden, sådan at dit øverste ben bliver hævet vandret ud fra hoften og ikke bukker nedad.
hvis du ligger på ryggen, så læg puden under knæene, og se om ikke det hjælper.
Hvis det bliver ved, så få en henvisning til en fys af din læge.

Kærligst
Sussie

Det kan også være, er nemlig begyndt at få rigtig rigtig ondt i lænden og venstre balle - så det lyder meget sandsynligt...

Tusind tak for dit råd - det skal helt sikkert prøves i aften - og tusind tak for svar

Anmeld

28. april 2011

MissGeoh

Min eks havde/har lyske brok, og hans ar sidder der.. 

Anmeld

28. april 2011

Kofoed.

Ak det er bare lysten, hehe. Det er den der er skyld i min sygemeldning, så JA JEG KENDER DET NUMSE ....

Men mit er selvforskyldt, så påsøg læge, tror du for noget smertestillende, nu hvor det er en lille pige der gemmer sig derinde 

Anmeld

28. april 2011

Happiness

Synes det ligner din lyske søde. Der har jeg også haft meget ondt. Både i stik men også lig mens smerter.

Hvis det er det, så er der ingen fare, så er det som du nævner slemme ligamentsmerter.

Men synes du skal kontakte din læge for at være sikker, for du skal ikke gå og være bekymret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.