Stærke smerter - er bekymret - hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Maalene

muzen skriver:

ej min kærestes ar for blindtarm sidder nu højre op. jeg trorr bare at det er slemme ligelimens. men prøv og tage et kald til lægen i morgen

Kan også se jeg har tegnet cirklen i højre side, mine smerter sidder i ventre, så det har nok ikke noget med blindtarmen at gøre alligevel

Men kan godt være jeg bliver nødt til at ringe derned i morgen - tusind tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Maalene

MissGeoh skriver:

Min eks havde/har lyske brok, og hans ar sidder der.. 

Kan piger få det?

Anmeld

28. april 2011

MissGeoh

Maalene skriver:

Kan piger få det?

Jaae, det går jeg da udfra.. Tror bare det mere er mænd der får det end kvinder.

Anmeld

28. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ak det er bare lysten, hehe. Det er den der er skyld i min sygemeldning, så JA JEG KENDER DET NUMSE ....

Men mit er selvforskyldt, så påsøg læge, tror du for noget smertestillende, nu hvor det er en lille pige der gemmer sig derinde 

Numse?

Åhh, hvor træls søde - der er dælme lang tid til september, men hvad gør man ikke for de små pus

Anmeld

28. april 2011

Maalene

Happiness skriver:

Synes det ligner din lyske søde. Der har jeg også haft meget ondt. Både i stik men også lig mens smerter.

Hvis det er det, så er der ingen fare, så er det som du nævner slemme ligamentsmerter.

Men synes du skal kontakte din læge for at være sikker, for du skal ikke gå og være bekymret.

Tusind tak for svar søde

Ja, lad os håbe det "bare" er det - så længe hun har det godt derinde, så er alt andet jo ligemeget - men man kan jo ikke lade være med at blive lidt bekymret

Anmeld

28. april 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Hej piger

Vågner flere gang om natten, fordi jeg bare har virkelig ondt, og det er også slemt om morgenen - men bliver så bedre op af dagen, men kommer og går sådan ind imellem i løbet af dagen...

Ved ikke hvad der hedder der, hvor jeg har ondt - men vedhæfter lige billede, så I kan se hvor det drejer sig om...

Er det bare meget slemme ligamentsmerter, eller hvad tror I piger? Kan jo ikke lade være med at blive bekymret

På forhånd tak

Har haft præcis samme smerte.... 

Jeg lå en hel aften i sengen, med varmepude på det sted, og det var det rene helved... Jeg snakkede med lægen 2 dage efter og fortalte hvordan og hvorledes... Lægen fortalte mig, at det er ligamentsmerter som kan være ret onde... Og det kunne også være brok, hun skulle derfor mærke på mig det sted for at afgøre om det var brok, det var det heldigvis ikke... 

Lægen sagde til mig, som gravid har man nemmere ved at udvikle lyskebrok... 

Anmeld

28. april 2011

Leonora

Det kan sagtens være ligament smerter....MEN jeg blev blindtarms opr for 3 uger siden og mine smerter sad også der....

så hvis det fortsætter så synes jeg du bør blive undersøgt af en læge..

Skal lige siges at jeg også er gravid så man kan sagtens få fjernet sin blindtarm selvom man har baby i maven

Anmeld

28. april 2011

Maalene

MissGeoh skriver:

Jaae, det går jeg da udfra.. Tror bare det mere er mænd der får det end kvinder.

Det har du nok ret i

Må hellere få ringet til lægen i morgen, så jeg ikke skal gå og være nervøs...

Anmeld

28. april 2011

MissGeoh

Maalene skriver:

Det har du nok ret i

Må hellere få ringet til lægen i morgen, så jeg ikke skal gå og være nervøs...

Ja gør det..

X'er for det ikke er noget slemt.

Anmeld

28. april 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Har haft præcis samme smerte.... 

Jeg lå en hel aften i sengen, med varmepude på det sted, og det var det rene helved... Jeg snakkede med lægen 2 dage efter og fortalte hvordan og hvorledes... Lægen fortalte mig, at det er ligamentsmerter som kan være ret onde... Og det kunne også være brok, hun skulle derfor mærke på mig det sted for at afgøre om det var brok, det var det heldigvis ikke... 

Lægen sagde til mig, som gravid har man nemmere ved at udvikle lyskebrok... 

Tusind tak for svar !

Okay, så må jeg hellere ringe til lægen i morgen og få en afklaring, så jeg ikke skal gå og være nervøs over det...

Tak for svaret - håber jeg bare er ligeså (u)heldig som dig, og at det kun er stærke ligamentsmerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.