bortvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jeg vil råde dig til at underrette kommunen om din bekymring på drengen( hvis ikke skolen allerede har gjort det). Det er jo synd for ham, og det er jo en form for afmagt når han handler sådan, han har brug for hjælp, hurtigts muligt. Og det er synd for børnene omkring ham, der skal frygte ham.

Håber din datter kommer sig over det, der skete. 

tror skolen er på. men alligevel tager vi selv kontakt da det er skide synd for ham og hans andre søskende. Har virkelig ondt af ham men øv at det lige skal gå ud over nogle børn også uheldigvis lige min "datter"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

min datter bliver ogs mobbet fordi hun bruger briller og ikke lige går i mærketøj. Pigen får det tøj hun gerne vil ha og ikke andet. vil ikke tvinge hende til noget. Og tror måske det har noget med det at gøre også at hun er et "let" ofre

det kan du også have ret i. - det er bare så latterligt at man skal mobbes pga tøj og udseende.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

det kan du også have ret i. - det er bare så latterligt at man skal mobbes pga tøj og udseende.

er så meget imod mobning. Og bliver også så sur når jeg finder ud af at min"datter" har været med til at drille. men det gør børn jo og hun skal også ha lov at være et barn .

Men ja tror faktisk bare hun er et "let" ofre. selvom de snart burde vide de ikke skal drille/mobbe hende for meget for hun slår altså fra sig når hun har fået nok og de ikke stopper når hun siger de skal

Anmeld

28. april 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

er så meget imod mobning. Og bliver også så sur når jeg finder ud af at min"datter" har været med til at drille. men det gør børn jo og hun skal også ha lov at være et barn .

Men ja tror faktisk bare hun er et "let" ofre. selvom de snart burde vide de ikke skal drille/mobbe hende for meget for hun slår altså fra sig når hun har fået nok og de ikke stopper når hun siger de skal

det bliver også problemet senere hen, i de fleste tilfælde, for er man blevet nedgjort og mobbet hele sit folkeskole liv, så kan man risikere at når man så bliver teenager, så bliver man sådan en rod. - eller bare en indelukket person der laver facader overfor nye mennesker.

jeg blev roden :/ - men er heldigvis over det nu. og kan kun grine når folk står og snakker om at de skal ned og have fat i en eller anden.

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

henh01 skriver:

Kan godt forstå din frustration.

Men at bortvise, smide folk ud eller på anden måde afvise på er ikke løsningen i min verden. Der må man helt ind til kernen på selve problemet og så få det løst så alle kan trives og være glade på skolen.

Håber ikke bare han kommer tilbage og får lov til at fortsætte uden at der bliver arbejdet med hvorfor han gjorde det. Drengen har det sikkert rigtig skidt.

Enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.