Anonym skriver:
jeg glemte at skrive at sammentidig md jeg er gal og sur på drengen har jeg også odt af ham . JEg ved hvor meget han bliver svigtet derhjemme. Han har aldrig lavet lektier eller noget. og forældrene er skide ligelgade for at sige det pænt.
Men alligevel
det giver ham sku stadig ikke lov til at true med en skrællekniv. ! Syntes det er helt hen i hampen at en dreng på 8/9 år kan fide på sådan noget.
Den dreng har da tydeligt brug for hjælp og støtte i hverdagen, for det er da klart et råb om opmærksomhed fra hans side.. Børn som ham, som ikke bliver stimuleret nok hjemmefra eller får den rette opmærksomhed, søger negativ opmærksomhed, som her.. At det så lige gik ud oer din papdatter er jeg ked af..
Har faktisk mere ondt af drengen, han trænger i den grad til noget opmærksomhed og en masse krammer og møsser..
Synes skolens håndtering af episoden er fin, for drengen finder ud af, at det er forkert det han har gjort, men at smide ham helt ud af skolen, synes jeg ikke er en god ide, for så bliver han da først tabt, især når du også skriver hans forældre er ligeglade..
Stort kram til ham og din papdatter
Anmeld