Mave hvor er du????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Lisbeth85

Hybjerg skriver:

Æv altså, jeg bliver så misundelig når jeg ser alles fine mavebilleder og kan slet ikke forstå hvorfor min ikke er mere tydelig

Min kæreste siger jeg skal tage det roligt, og jeg hurtigt nok kan bande den væk for at være for stor hehe.... men lige nu savner jeg at man kan se det noget mere

Jeg er i uge 14+1, hvornår begyndte jeres at ligne en rigtig gravid mave?

Knus fra hende som føler sig en smule mave-snydt

Da jeg var omkring uge 23-24 begyndte der virkelig at ske noget. Før der, var det virkelig en kedelig gravid-mave jeg havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Kit

Min gravide mave kom i løbet af en weekend. Gik fra arbejdet fredag, hvor flere stadig tvivlede, men mandag morgen kunne alle se, at den var god nok Mener det var omkring uge 24.

Du er velkommen til at tage et kig i mit fotoalbum med mavebilleder - skriv til mig for kode.

Kit

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

Hybjerg skriver:

Æv altså, jeg bliver så misundelig når jeg ser alles fine mavebilleder og kan slet ikke forstå hvorfor min ikke er mere tydelig

Min kæreste siger jeg skal tage det roligt, og jeg hurtigt nok kan bande den væk for at være for stor hehe.... men lige nu savner jeg at man kan se det noget mere

Det er meget normalt, det bliver for det fleste først tydeligt når man er halvvejs,  livmoderen er slet ikke så højt oppe tidligt i graviditeten, så for dte meste er dte fordi man er mere oppustet i maven. Så den skal nok komme

Anmeld

1. maj 2011

mortilnoahogmelina

Min begyndte først at komme frem i uge 23

Anmeld

2. maj 2011

Miss HH

Ææææv, det lyder til at jeg skal vente længe endnu hehe

meeeen jeg er da også glad for min lille delle (det helt sikkert må være maven )

Tak for jeres svar

Anmeld

2. maj 2011

Miss HH

Tina&Martin skriver:

Hej Smukke...

Må vi snart se din skønne mini mave
Her er min i uge 16+6... første mavebillede vi tog.

Hej smukke

Hvor er din mave fiiin i uge 16+ - der kan man tydeligt se det

Jeg skal nok snart ligge billede ind, meeen den er som sagt slet ikke så tydelig endnu æv æv

Anmeld

2. maj 2011

meem

Hybjerg skriver:

Min mave begyndte først rigtig at vokse i uge 20+... Havde fået afvide at når man er 2.gangs fødende vokser man nok hurtigere... Så var selv meget utålmodig, da man tidligt kunne se jeg var gravid første gang....

Anmeld

2. maj 2011

Tina&Laura

Hybjerg skriver:

På billederne her er jeg 17+3 og der har jeg heller ikke ret meget mave.
Den kom først rigtigt da jeg var omkring uge 20  !
Billederne er taget om aftenen - så kan man jo selv regne ud hvor gravid jeg så ud om dagen.

Fortvivl ikke søde ven  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

camilla28

du skal sleet ikke være misundeli da jeg var i uge 23 kunne du slet ikke se jeg var gravid  vejede 66 kg som jeg plejer og  mine egne bukser ...  men så eksploderede det også pludselig så bare vent du skal nok komme til og strutte sm alle andre

Anmeld

2. maj 2011

FruHolm <3

Hybjerg skriver:

nu kommer der lige nogen billeder så du kan se udviklingen af min graviditet

billed 1 : 16+1

billed 2 : 13+2

billed 3 : 23+4

billed 4 : 25+0

billed 5: 28+6

billed 6 : 32+5

billed 7 : 35+0

billed 8 : 36+6

billed : 39+3

der kan ske meget på kort tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.