Mave hvor er du????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
32 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Miss HH

Æv altså, jeg bliver så misundelig når jeg ser alles fine mavebilleder og kan slet ikke forstå hvorfor min ikke er mere tydelig

Min kæreste siger jeg skal tage det roligt, og jeg hurtigt nok kan bande den væk for at være for stor hehe.... men lige nu savner jeg at man kan se det noget mere

Jeg er i uge 14+1, hvornår begyndte jeres at ligne en rigtig gravid mave?

Knus fra hende som føler sig en smule mave-snydt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Frøken J.

Hybjerg skriver:

Æv altså, jeg bliver så misundelig når jeg ser alles fine mavebilleder og kan slet ikke forstå hvorfor min ikke er mere tydelig

Min kæreste siger jeg skal tage det roligt, og jeg hurtigt nok kan bande den væk for at være for stor hehe.... men lige nu savner jeg at man kan se det noget mere

Det skal nok komme! Da jeg var 14+noget så min mave ikke så gravid ud, så bare lidt buttet ud. Det er faktisk først de sidste uger der er sket noget, men så er det dælme også gået stærkt. Så bare vent

Anmeld

28. april 2011

NoName

først omkring 20. uge lignede jeg en der var gravid og ikke bare en der var kommet godt over vinteren... og så gik det stærkt og jeg blev kæmpe til sidst.

Anmeld

28. april 2011

Hertzum77

Hybjerg skriver:

Der skal nok komme mave

Da jeg ventede den første gik der også forholdvis mange uger inden, det rigtig kunne ses.

Anmeld

28. april 2011

Kamulla

ORK... voksede først uge 23 og første gang en spurgte forsigtigt om jeg var gravid var da jeg var 28uger henne... men fik alligevel en ret stor dunk da dne kom sent, emn eksploderede

Anmeld

28. april 2011

Miss HH

Tak for jeres kommentarer, det er rart at høre det ikke kun er mig der ligner en der har haft en god vinter lige på maven

Jeg må hellere lige være lidt mere tålmodig og så vente pænt på at den buler noget mere

Anmeld

28. april 2011

twinny

jeg havde heller ikk rigtig noget... men lige pludselig kom det og nu har jeg en rimelig stor mave.. det skete på 14 dage....

Anmeld

28. april 2011

Miss HH

Baby-støv skriver:

jeg havde heller ikk rigtig noget... men lige pludselig kom det og nu har jeg en rimelig stor mave.. det skete på 14 dage....

Uhh jeg håber det samme sker for mig, selvom det måske er anderledes når du nu har to dejlige babyer i maven

Anmeld

28. april 2011

twinny

Hybjerg skriver:

Uhh jeg håber det samme sker for mig, selvom det måske er anderledes når du nu har to dejlige babyer i maven

jaah...  håber snart du får mave...

Anmeld

28. april 2011

Filippa & Liva

Det skal du ikke spekulere så meget over, jeg er i uge 16 snart 17 og min mave er også meget meget lille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.