Mave hvor er du????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

tinasmor

Hybjerg skriver:

Æv altså, jeg bliver så misundelig når jeg ser alles fine mavebilleder og kan slet ikke forstå hvorfor min ikke er mere tydelig

Min kæreste siger jeg skal tage det roligt, og jeg hurtigt nok kan bande den væk for at være for stor hehe.... men lige nu savner jeg at man kan se det noget mere

Jeg er i uge 14+1, hvornår begyndte jeres at ligne en rigtig gravid mave?

Knus fra hende som føler sig en smule mave-snydt

Jeg var kun glad for at man ikke kunne se det da jeg var omkring 3 måneder. Jeg ville nemlig gerne vente med at sige noget til efter NF scanning.

Her tog det pludselig fat da jeg var omkring 16 eller 17 uger henne. Bare 3 uger før kunne jeg NÆSTEN passe mit tøj (uden at knappe men derefter kunne man så godt se at jeg var gravid.

Man kan tidsnok komme i ventebusker og bluser

Jeg er 30 uger nu og synes min mave er rigtig flot rund. Den ser ritig stor gravid ud, men inden de sidste par måneder hvor man ofte tager på i både hoved og alt mulig andre ucharmerende steder ( sådan var det i hvertfald for mig sidst jeg var gravid) Så jeg vil sige mellem uge 20 og 30 har jeg synes min mave var rigtig fin.

Rigtig hjertelig tillykke med den lille i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Rockertand

Første gang var jeg i uge 16-17-stykker, før jeg havde problemer med at lukke almindelige bukser......anden gang skete det lige før uge 8 til trods for mavetræning og startvægt mindre end første graviditet - nogle ting er man bare ikke herre over.

Anmeld

28. april 2011

Miss HH

Det er sjovt der er sådan en forskel, men det lyder til at "normalen" er at den begynder at komme omkring uge 16-17, så det vil jeg glæde mig til

Tak for jeres svar

Anmeld

1. maj 2011

2babygirls

Hybjerg skriver:

Æv altså, jeg bliver så misundelig når jeg ser alles fine mavebilleder og kan slet ikke forstå hvorfor min ikke er mere tydelig

Min kæreste siger jeg skal tage det roligt, og jeg hurtigt nok kan bande den væk for at være for stor hehe.... men lige nu savner jeg at man kan se det noget mere

Hej Smukke...

Må vi snart se din skønne mini mave
Her er min i uge 16+6... første mavebillede vi tog.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Sitrani

Hybjerg skriver:

Hmm... Man begyndte at kunne se min mave efter ca. 3 mdr.  Så tror det er meget normalt - Men så gik det også pludselig stærkt, og nu døjer jeg med strækmærker i uge 32.... hehe... Bare rolig det skal nok komme!!!!

Anmeld

1. maj 2011

Frk.S

Det er faktisk først for et par uger siden, at jeg begyndte at se gravid ud. Jeg er i dag 23+5. 

For et par uger siden blev det for første gang bemærket af én der ikke vidste det.

Anmeld

1. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Hybjerg skriver:

thi hi...

Jeg var omkring 6 mdr henne før end folk kunne se det, på arbejdet kunne det ikke ses da jeg havde overalls på.

Anmeld

1. maj 2011

CiSo

Det skal nok komme!! I min første graviditet kunne man første se noget omkring uge 19..

Anmeld

1. maj 2011

Bshizzle

Jeg kender den ventetid.. Min mave er først rigtig begyndt at vokse..
Og jeg er i uge 20 nu.. og det er mit nr 2 barn.

Jeg var osse over de 4 mdr henne før man kunne se det første gang.. Men så skal jeg love dig for ens mave vokser i "små hak"!.

Anmeld

1. maj 2011

Levi&LilysMor

Den skal skam nok komme tænker nøjagtig det samme, men tag nogle billeder af mavsen nu og så hver uge frem eller når du går ind i en ny uge man kan så bedre se om der er sket noget, har jeg gjort siden uge 6 og nu er jeg i uge 18 og der kan da ses forskel men altså hel rund gravid mave har jeg dog heller ikke endnu, men man kan se der er en lille derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.