Jer med meget rødt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

katrine7

Ellers se det her link - dén er vild  Brugte den selv.

http://www.livecolor.com/products/colourintense/real-red-35/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

lauras*mor*

jeg har brugt Brilliance fra Swartskopf (staves) nummer 703.. Den er super lækker... og rigtig flot.. :-) Den har lige været på tilbud i bilka.. 2 for 105.. :-) Så mon ikke den kommer i føtex eller lign. snart..

Ellers kender eg en der altid har brug henna farve + en god sjat rødvin.. Det blev bare mega flot, dyb rød og oveni købet sundt for håret med natur produkter.. Klamt at ha i håret (gjorde det selv da jeg var yngre), men den farve hun fik med rødvinen tilsat var fantastisk... Ved desværre ikke hvor meget hun brugte men der kan man måske prøve sig frem med en tot af gangen..

Held og lykke..

Anmeld

28. april 2011

nvm

Dinna88 skriver:

Uh. Bum bum. Har lige fundet to billeder De er en smule redigerede, men farven ligner den jeg har normalt cirka! Bortset fra lige nu, fordi jeg har brugt en FESEN farve 

Jeg synes virkelig også at frisøren er for dyr!

flot billede..men det ikek den farve jeg leder efter det SKAL være mere rødt hehe...

lidt ligesom det her, baqre lidt mere PANG, hvis du forstår hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2011

biimse

Ved de fleste frisører kan man købe de der "farvebomber" i rød. Jeg har selv haft knald rødt hår, og har ikke haft problemer med at finde dem

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

nvm skriver:

flot billede..men det ikek den farve jeg leder efter det SKAL være mere rødt hehe...

lidt ligesom det her, baqre lidt mere PANG, hvis du forstår hehe

Så afbleger du det jo bare!
Mit var afbleget da jeg farvede det rødt første gang, men det var ikke LYST fordi det farven der var trykket ud og så afbleget. Og farven var brun, mener jeg. Så er det HELT lyst, så  kan du jo godt få en pang farve  

Anmeld

28. april 2011

nvm

Dinna88 skriver:

Så afbleger du det jo bare!
Mit var afbleget da jeg farvede det rødt første gang, men det var ikke LYST fordi det farven der var trykket ud og så afbleget. Og farven var brun, mener jeg. Så er det HELT lyst, så  kan du jo godt få en pang farve  

NO WAY hehe, skal ikke ha det afbleget.. frisøren kan sagtens lave det i mit hår uden jeg får det afbleget. det var mere efterfølgende at jeg selv ville farve det, når de har lavet den farve jeg vil ha gir det mening??? hehe

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

nvm skriver:

NO WAY hehe, skal ikke ha det afbleget.. frisøren kan sagtens lave det i mit hår uden jeg får det afbleget. det var mere efterfølgende at jeg selv ville farve det, når de har lavet den farve jeg vil ha gir det mening??? hehe

Det er jo ikke værre end at du kan prøve. Er det ikke den farve du ønsker, så lader du jo bare ved med at gentage det
Jeg kan heldigvis være komplet ligeglad med mit hår fordi det er kort, så afblegningen var jeg ikke trist over  

Anmeld

28. april 2011

nvm

Dinna88 skriver:

Det er jo ikke værre end at du kan prøve. Er det ikke den farve du ønsker, så lader du jo bare ved med at gentage det
Jeg kan heldigvis være komplet ligeglad med mit hår fordi det er kort, så afblegningen var jeg ikke trist over  

jamen jeg er også lige blevet klippet kort, eller til under kinderne, og så farvet rød. men har tit afbleget mit hår, mit hår kan ikke tåle det, fik næsten skaldet pletter til sidst hehe, så det har jeg valgt at holde mig fra.. men tak for det

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

nvm skriver:

jamen jeg er også lige blevet klippet kort, eller til under kinderne, og så farvet rød. men har tit afbleget mit hår, mit hår kan ikke tåle det, fik næsten skaldet pletter til sidst hehe, så det har jeg valgt at holde mig fra.. men tak for det

Phew. Det lyder ubehageligt!! Kan jeg da godt forstå at du holder dig fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.