Jer med meget rødt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

nvm

henh01 skriver:

Hejsa

Man kan købe en hårkur ved frisøren (til 300kr) som frisker farven op - den holder i op til 3 mdr og dermed kan du udskyde dine frisør besøg til i hvert fald hver 3. mdr. Flasken er en rund en med et rundt mærke med den farve det giver.

okay, men hvad hvis man helelr selv vil farve det

hvad for en hårfarve mærke skal man så gå efter?

live ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

betski

henh01 skriver:

Hejsa

Man kan købe en hårkur ved frisøren (til 300kr) som frisker farven op - den holder i op til 3 mdr og dermed kan du udskyde dine frisør besøg til i hvert fald hver 3. mdr. Flasken er en rund en med et rundt mærke med den farve det giver.

Det lyder til det er Revlon du beskriver. Men den holder nu kun en uges tid, så trænger håret til at blive farvet igen. Ja det er dyrt at ha farvet hår, det var noget nemmere da jeg havde lyst hår (som jeg hel sikkert får igen... engang hehe)

Anmeld

28. april 2011

henh01

duddi. skriver:

Det lyder til det er Revlon du beskriver. Men den holder nu kun en uges tid, så trænger håret til at blive farvet igen. Ja det er dyrt at ha farvet hår, det var noget nemmere da jeg havde lyst hår (som jeg hel sikkert får igen... engang hehe)

ja man skal smække kuren i ca 1 gang om ugen

Anmeld

28. april 2011

henh01

duddi. skriver:

ja man skal smække kuren i ca 1 gang om ugen

Anmeld

28. april 2011

henh01

nvm skriver:

okay, men hvad hvis man helelr selv vil farve det

hvad for en hårfarve mærke skal man så gå efter?

live ?

det ved jeg ikke.. Jeg farver ikke selv.. Men ville gå efter noget økologisk tror jeg. 

Anmeld

28. april 2011

nvm

henh01 skriver:

det ved jeg ikke.. Jeg farver ikke selv.. Men ville gå efter noget økologisk tror jeg. 

nååh okay, troede jeg

er ligeglad hvad slags det er, bare det rødt

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

duddi. skriver:

Okay det er egentlig utroligt, at det hjemmefarvet holder bedst. Hvor køber du den henne? Er måske værd at prøve selv, og så spare lidt penge. Hvor ofte farver du dit hår? Og hvor ofte vasker du det? Jeg vasker mit mere eller mindre hver dag pga sved fra motion.

Den er fra Matas, men kan findes de fleste steder - det er den knaldrøde fra brilliance. Men er ikke i tvivl når man ser den.

Jeg farver mit hår når der er udgroninger - måske hver 1½ måned. Og jeg vasker også mit hver dag, af samme årsag 

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

nvm skriver:

er dit hår knald rødt?

for jeg er også på jagt efter en knald rød hår farve, da jeg synes frisøren er ALT for dyr, skal lige ha farvet det en gang til hos frisøren så alt mit sorte kommer væk. men ellers ville jeg selv gøre det fremover, da jeg ikke har råd til 750kr hver mdr

men ved ikke om der findes en virkelig knald rød, postkasse rød...

Uh. Bum bum. Har lige fundet to billeder De er en smule redigerede, men farven ligner den jeg har normalt cirka! Bortset fra lige nu, fordi jeg har brugt en FESEN farve 

Jeg synes virkelig også at frisøren er for dyr!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Har selv haft KNALD rødt, altså postkasse rødt, hår. Brugte selv Live Color XXL fra Schwarzkopf. Den er rigtig fed. De har mange forskellige røde nuancer synes jeg.

Og så ville en farvebombe oveni ikke være en dårlig idé, hvis man vasker håret meget, og nu solen kommer mere frem.

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Den her f.eks.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.