Jer med meget rødt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.881 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. april 2011

betski

Jeg har nu i et lille års tid haft orange hår, og som sædvaneligt, når jeg til det punkt hvor jeg vil prøve noget nyt. Jeg tænker det denne gang skal være rødt - knald rødt. Men noget jeg er glad for nu, er at jeg kan købe en farvebombe og komme i håret herhjemme der frisker farven op - den fra Revlon Nutri Color. Men kan man også det med en rød farve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Jeg har nu i et lille års tid haft orange hår, og som sædvaneligt, når jeg til det punkt hvor jeg vil prøve noget nyt. Jeg tænker det denne gang skal være rødt - knald rødt. Men noget jeg er glad for nu, er at jeg kan købe en farvebombe og komme i håret herhjemme der frisker farven op - den fra Revlon Nutri Color. Men kan man også det med en rød farve?

ja det kan du godt. jeg har en næsten ubrugt farve der hedder mandarin 400 kan du bruge den? må du få den

Anmeld

28. april 2011

betski

MAJ*MOR skriver:

ja det kan du godt. jeg har en næsten ubrugt farve der hedder mandarin 400 kan du bruge den? må du få den

Mandarin er den jeg bruger nu - hvad skal du have for den?

Anmeld

28. april 2011

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Mandarin er den jeg bruger nu - hvad skal du have for den?

ingenting, du skal bare betale porto jeg farvede mit hår mahognifarvet igår, så den er alt for stærk i farven hvor bor du=

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

duddi. skriver:

Hvorfor farver du det ikke bare? Når det er orange i forvejen, så hænger brilliance farven rigtig godt ved, og den er bare rigtig, dyb rød. Den eneste hårfarve der hænger ved, ved mig

Anmeld

28. april 2011

betski

Dinna88 skriver:

Hvorfor farver du det ikke bare? Når det er orange i forvejen, så hænger brilliance farven rigtig godt ved, og den er bare rigtig, dyb rød. Den eneste hårfarve der hænger ved, ved mig

Jeg farver kun hår ved frisøren men synes det er fint at man lige kan friske det op med sådan en skyldefarve

Anmeld

28. april 2011

Dinna88

duddi. skriver:

Jeg farver kun hår ved frisøren men synes det er fint at man lige kan friske det op med sådan en skyldefarve

På den måde. Jeg farver mit hjemme fordi frisørens ikke holder. Så hvis du finder en rød farve ved frisøren der holder, kan du så ikke lige høre ad hvilken det er? Så må da jeg da kunne finde en frisør i Randers der bruger den.

Hvis mit bliver farvet rødt ved frisøren er det væk efter en uge. Ved at bruge Brilliance + farve til rødt hår forbliver det perfekt rød 

Anmeld

28. april 2011

betski

Dinna88 skriver:

På den måde. Jeg farver mit hjemme fordi frisørens ikke holder. Så hvis du finder en rød farve ved frisøren der holder, kan du så ikke lige høre ad hvilken det er? Så må da jeg da kunne finde en frisør i Randers der bruger den.

Hvis mit bliver farvet rødt ved frisøren er det væk efter en uge. Ved at bruge Brilliance + farve til rødt hår forbliver det perfekt rød 

Okay det er egentlig utroligt, at det hjemmefarvet holder bedst. Hvor køber du den henne? Er måske værd at prøve selv, og så spare lidt penge. Hvor ofte farver du dit hår? Og hvor ofte vasker du det? Jeg vasker mit mere eller mindre hver dag pga sved fra motion.

Anmeld

28. april 2011

nvm

Dinna88 skriver:

er dit hår knald rødt?

for jeg er også på jagt efter en knald rød hår farve, da jeg synes frisøren er ALT for dyr, skal lige ha farvet det en gang til hos frisøren så alt mit sorte kommer væk. men ellers ville jeg selv gøre det fremover, da jeg ikke har råd til 750kr hver mdr

men ved ikke om der findes en virkelig knald rød, postkasse rød...

Anmeld

28. april 2011

henh01

nvm skriver:

er dit hår knald rødt?

for jeg er også på jagt efter en knald rød hår farve, da jeg synes frisøren er ALT for dyr, skal lige ha farvet det en gang til hos frisøren så alt mit sorte kommer væk. men ellers ville jeg selv gøre det fremover, da jeg ikke har råd til 750kr hver mdr

men ved ikke om der findes en virkelig knald rød, postkasse rød...

Hejsa

Man kan købe en hårkur ved frisøren (til 300kr) som frisker farven op - den holder i op til 3 mdr og dermed kan du udskyde dine frisør besøg til i hvert fald hver 3. mdr. Flasken er en rund en med et rundt mærke med den farve det giver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.