Hejsa
Jeg har selv stået i din situation.. Fik barn da jeg var 18 år, min daværende kæreste smuttede da min datter var 3 mdr og jeg har været alene det meste af tiden indtil hun var 5 år. I mellemtiden fik jeg taget uddannelse - et år på VUC (pædagogpakken) og så 3,5 år på semi.
Jeg har været uddannet i 1.5 år, har job, ny kæreste og nu en lille dreng på 5 mdr. Det har været ultra hårdt at være ung mor, skulle frabede sig en masse fornøjelser. Men du kan sagtens klare det hvis det er det du vil 
Kunne jeg ændre det den dag i dag, er jeg ikke i tvivl om at jeg ville vente et par år eller 4 med at få min datter. Der var så mange ting jeg gerne ville nå inden jeg fik barn, som aldrig blev aktuelt og jeg kan mærke at der sker en masse med alderen som har gjort mig mere tålmodig og klog på livet. Set tilbage i bagspejlet har jeg sgu gjort et godt stykke arbejde og jeg er meget stolt over at jeg alene har formået at opdrage hende til den gode pige hun er og fylde hende op med kærlighed.
du kan sagtens klare det, men husk på at det er ok at tage beslutningen om en abort. Det er dit liv og dig der bestemmer.
Jeg vil råde dig til at følge dit hjerte og dine mål i livet 
Anmeld