:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

sagen er den at, jeg bor på skolehjem i odense for at kunne tage min uddannelse.. jeg bor oprindeligt i sønderjylland.. og her vil lægerne altså ikke tage imod os fra skolehjem, vi SKAL gå til vores egen læge

Åh for pokker da 

Hvad med en tæt veninde i nærheden som kan hjælpe dig med en test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

ØV! Jeg syntes da du lige skal smutte forbi lægen og blivet testet så! Har du ikke mulighed for det? Måske kan det også være stress af tankerne om måske at være gravid der giver dig symptomerne og holder igen på din mens, men umiddelbart har du altså gode tegn på en graviditet.

den eneste læge jeg kan komme til, er vagtlægen.. og det er et godt stykke herfra 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh for pokker da 

Hvad med en tæt veninde i nærheden som kan hjælpe dig med en test?

jeg har det sådan lidt, at jeg på en måde udskyder det lidt for at vente og se om det nu kommer, men er bare mega i tvivl efter som det ikke er sket i 3 år. Men jeg kunne prøve at spørge en veninde ja 

Anmeld

28. april 2011

CamiRon

Anonym skriver:

den eneste læge jeg kan komme til, er vagtlægen.. og det er et godt stykke herfra 

Ja læste godt lige at dine muligheder for at komme til læge er lig nul.  Kan du ikke låne pengene af en veninde under påskud af at de er til bind eller noget? Ellers må du væbne dig med tålmodighed til i morgen.

Anmeld

28. april 2011

Anonym skriver:

jeg har det sådan lidt, at jeg på en måde udskyder det lidt for at vente og se om det nu kommer, men er bare mega i tvivl efter som det ikke er sket i 3 år. Men jeg kunne prøve at spørge en veninde ja 

Nervøsitet kan også være med til at udskyde mens. endnu mere hvis man ikke er gravid. Det er lidt vildt at det kan lade sig gøre, men det kan det. 

Jeg synes helt klart du skal spørge en veninde om hjælp, hvis du har en i nærheden som du føler dig fortrolig med.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Ja læste godt lige at dine muligheder for at komme til læge er lig nul.  Kan du ikke låne pengene af en veninde under påskud af at de er til bind eller noget? Ellers må du væbne dig med tålmodighed til i morgen.

Det ender nok med at jeg må være tålmodig. Synes bare det er virkelig svært

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Nervøsitet kan også være med til at udskyde mens. endnu mere hvis man ikke er gravid. Det er lidt vildt at det kan lade sig gøre, men det kan det. 

Jeg synes helt klart du skal spørge en veninde om hjælp, hvis du har en i nærheden som du føler dig fortrolig med.

Ja, det har jeg godt hørt om. Mange siger også det kan være indbildning. Kan bare ikke se hvor det er en "ønske graviditet" når min plan var at det først skulle være om et par år. Jeg må vente og se, og er testen negativ. Så er det nok bare fordi jeg har været nervøs?

Anmeld

28. april 2011

Anonym skriver:

Ja, det har jeg godt hørt om. Mange siger også det kan være indbildning. Kan bare ikke se hvor det er en "ønske graviditet" når min plan var at det først skulle være om et par år. Jeg må vente og se, og er testen negativ. Så er det nok bare fordi jeg har været nervøs?

Ja, hvis din mens bliver ved at udeblive selv om du tester negativt så kan en læge tage en blodprøve for at se om den kan sige noget.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Ja, hvis din mens bliver ved at udeblive selv om du tester negativt så kan en læge tage en blodprøve for at se om den kan sige noget.

ja, altså det er ikke fordi jeg tror at jeg begynder at hyle hvis den er positiv. Er bare ræd for om min kæreste virkelig stå ved. Om jeg kan klare det med udd. og det hele  

Anmeld

28. april 2011

Mor Christa

Ville ikke gå herfra uden at give et kram  ..
og fortælle dig, at jeg havde det på næsten samme måde da jeg fasndt ud af jeg var gravid (bortset fra jeg godt kunne komme til lægen). Men jeg var også igang med uddannelse, og graviditeten kom uplanlagt. Jeg var 19 år, og efter laaaang tid hvor jeg snakkedeprimært med min kæreste, og lidt min mor, besluttede jeg mig så for at beholde det.. Og det er jo det eneste man kan gøre. Mærke rigtig godt efter, og så tage en beslutning. Håber det går for dig, som du ønsker det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.