:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

"Tante rød" er heller ikke kommet i dag.. Nu er den 2 dage forsinket. Kunne ikke spise morgenmad i morges fordi jeg fik mega kvalme. Igår aftes lå jeg og vendte og drejede mig fordi jeg ikke kunne falde i søvn, og hver gang jeg lå på maven fik jeg kvalme..

Og jeg kan først teste på fredag :/

Skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

CamiRon

Anonym skriver:

"Tante rød" er heller ikke kommet i dag.. Nu er den 2 dage forsinket. Kunne ikke spise morgenmad i morges fordi jeg fik mega kvalme. Igår aftes lå jeg og vendte og drejede mig fordi jeg ikke kunne falde i søvn, og hver gang jeg lå på maven fik jeg kvalme..

Ønsker du ikke graviditet? Hvorfor kan du først teste på fredag?

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg ønsker.. Blir 18 om 3½ måned, er godt nok i fast forhold på 2. år men jeg er igang med uddannelse osv. Og kan først teste i morgen fordi jeg ikke har penge idag.

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Åhh altså, det lyder som om du godt kunne være gravid. 

Håber du finder ud af hvad du vil hvis det er. 

Du kan også gå til din læge og bede om en test hos dem. Det gør de gerne. 

Anmeld

28. april 2011

CamiRon

Du kan smutte til lægen og få testet din urin. Det er gratis. Har din kæreste ingen penge?

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åhh altså, det lyder som om du godt kunne være gravid. 

Håber du finder ud af hvad du vil hvis det er. 

Du kan også gå til din læge og bede om en test hos dem. Det gør de gerne. 

for mig er abort ret meget udelukket, min mor ville blive ked af det og det ville jeg også.. og min kæreste har da også sagt at han vil stå ved. og er også sikker på at jeg vil få hjælp fra alle osv.. lige nu er jeg bare lidt usikker på hvordan jeg skal reagere. 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Du kan smutte til lægen og få testet din urin. Det er gratis. Har din kæreste ingen penge?

joo, men ser ham ikke før imorgen 

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

for mig er abort ret meget udelukket, min mor ville blive ked af det og det ville jeg også.. og min kæreste har da også sagt at han vil stå ved. og er også sikker på at jeg vil få hjælp fra alle osv.. lige nu er jeg bare lidt usikker på hvordan jeg skal reagere. 

Kan jeg godt forstå. Hvad med at ringe op til din læge og bede om at få testet i dag? 

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan jeg godt forstå. Hvad med at ringe op til din læge og bede om at få testet i dag? 

sagen er den at, jeg bor på skolehjem i odense for at kunne tage min uddannelse.. jeg bor oprindeligt i sønderjylland.. og her vil lægerne altså ikke tage imod os fra skolehjem, vi SKAL gå til vores egen læge

Anmeld

28. april 2011

CamiRon

ØV! Jeg syntes da du lige skal smutte forbi lægen og blivet testet så! Har du ikke mulighed for det? Måske kan det også være stress af tankerne om måske at være gravid der giver dig symptomerne og holder igen på din mens, men umiddelbart har du altså gode tegn på en graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.