nogen der ved hvad man gør med dem??
vi har et kæmpe problem med disse vilde katte og i mange år har der været forsøgt at gøre noget ved den gård de kommer fra uden held
men nu ligger landet sådan at de er begyndt at gå ind i MIT hus, indtilvidere mest garage og her overpisser,skider og ødelægger de alt
når jeg kontakter kattens værn osv får jeg bare at vide at de jo ikke kan komme og fange dem, ej har de hellere plads til dem i øjeblikket,
så tænkte jeg jo fint så fanger jeg lortet selv og så kan de måske hjælpe, men nej, det kunne de ikke, men jeg kunne jo selv køre over og få den aflivet, hvilket jeg så skal betale for
katten er fuldstændig og addeles umulig at komme tæt på, pt sidder den i et stort hundebur, med vand(fanget i går)
vi har haft efterlyst ejerne til de 5 katte som er set og taget billeder af indtil videre og INGEN reagere på det.
hvad pokker gør man så, synes jo det temmelig træls at få smadret sit hjem pga katte.
og blot som info, så hader jeg altså ikke katte, har 3 helt fantastiske katte, som er inde og kun er ude i snor, netop for ikke at genere andre med at jeg har kat(samt er mine øremærket)
Anmeld