Tror jeg er nødt til at flytte fra ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Mi

Anonym skriver:

Hejsa.

Tak for alle jeres kram og svar, det har været rart at læse dem alle, på trods af at det er en træls situation.

Han sover i nat hjemme ved sin mor og har taget fri i morgen for at vi kan få snakket. Han indrømmer at have skrevet med disse kvinder, men vil gerne have en chance for at få snakket om det hele,hvilket han får lov til. Tror dog at jeg er ret afklaret på at det ikke skal være os to på trods af at jeg elsker ham mere end noget andet. Men så længe han ikke er mere voksen har jeg ikke "brug" for ham!

Måske det kommer en dag, måske ikke, kan desværre ikke spå om fremtiden. Er sønderknust lige nu men meget fattet. Hans mor er her og bliver her så længe jeg har behov for det, hun er en kæmpe støtte, og som hun siger har jeg brug for en mor/ven lige nu og da min egen mor ikke er i stand til at træde til vil hun gerne. Det er dog lidt med blandede følelser hun er her(fra min side). Hun sidder og ser hvad jeg skriver lige nu og kan sagtens forstå det hele, hvilket virkelig er dejligt. 

Der kommer en update når jeg ved hvad der sker. Tak de lyttende øre/læsende øjne!

Godt at du har din svigermor, og husk at hun jo ikke bare er din svigermor, men også dit barns bedstemor. Derfor er det godt at i kan bevare et godt forhold, for er der noget børn nyder godt af, så er det bedstemødre!!!!!!!!!

Held og lykke med det hele, og jeg håber at du finder en hverdag med dit barn, hvor du ikke skal behandles så respektløs af din kæreste eller nogen som helst anden.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

jeansmummie

Et knus her fra hvor kommer du fra??

Anmeld

28. april 2011

H+S Skjolgborg.

Pyha ikke rart af stå som du står.Men sgu super godt du har hans mor selvom det jo er hans mor og ikke din egen...Men hun kan nemt være ligeså gode som alle andre..Ikke alle mødre til deres sønner støtte osv op omkring hva deres sønner gør +jeg tro heller ikke din svigermor der hun vender dig rygge pga sin søn + tro skam hun er en af dem der glæder sig til af bleve farmor og derfor heller ikke ville midste dig..

Håber i får en god snak mænd kan skrive i så meget til andre kvinder over com men ikke alle gør handlingen af tingen.

Håber din han bare kun har skrev og ikke været dig utro personligt.Selvom det er lidt utro det andet også syntes jeg.Men sgu heller det ind han har været sammen med en anden syntes jeg da.

Men forstå sgu godt du ikke stoler på ham hvorfor skulle du når han har skrev sådan med andre kvinder lige nu..

Jeg syntes han er en røv.

Henriette

Anmeld

28. april 2011

Bellinda89

Øv altså for en kæmpe idiot Åh hvor jeg dog føler med dig , har selv været sådan noget igennem med min eks , ( jeg var så bare ikke gravid med ham ) Men for satan da hvor gør det altså bare ondt.. Jeg synes bestemt du skal forlade ham. For det der er du bestemt ikke tjent med. At han allerede nu viser at han ikke har nok i dig. Så har han det heller ikke når jeres barn er født.. '& tror virkelig det kommer til at tjære endnu mere på dig.. Når du sidder der med jeres fælles barn , og han kommer for sent hjem , end han havde sagt..

Ville ønske jeg havde nogle trøstende ord , men et kram skal du ihvertfald have og alt sympati

Du må meget gerne skrive privat til mig , hvis du har brug for en at snakke med.. 

De kærligste hilsner Bellinda

Anmeld

28. april 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

Jeg vil mene, at du i morgen skal gå ned på kommunen og bede om en sagsbehandler og så tale hele situationen igennem med ham/hende.
Fortæl at du har opdaget at din kæreste har gang i andre damer, og du er virkeligt på spanden, for du vil ikke være der et minut længere.

Du kan også konfrontere ham og bede ham om at flytte.
Nu ved jeg ikke om I bor i lejlighed eller hus, om det er hans eller dit eller fælles. Men muligheden for at du vil blive tilkendt lejlighed, hvis det er ne lejebolig I har vil altid være stor, når det er dig der står som den gravide og mor til et kommende barn.
Har du ikke en god veninde du kan bede om at være hos dig til du har født?
Og så får du lige et stort knus...jeg synes bare, at det er så synd for dig.

Kærligst
Sussie

Hvor ville jeg ønske at det var sådan i praksis som du beskriver...

Men desværre så er det ikke ligetil at få en bolig - heller ikke igennem kommunen.

En af mine veninder blev smidt ud af den daværende kæreste i starten af måneden - hun har en datter på 2 år. Kommunen gør ikke en skid for at sige det mildt. hun kan skrive sig op nogle steder, men hjælp fra kommunen - det får hun ikke!

Hun har INTET netværk herovre, og lige pt turnerer hun rundt på sofaer i KBH bare for at have et sted at sove... og bemærk - det som jeg beskriver, der har veninden ikke taget valget, hun skulle bare smutte..

Så idet at TS vælger at gå, så er (eller burde) chancerne være endnu ringere...

Med det sagt - så vil jeg dog tilslutte mig forslaget om at gå på kommunen og høre om hvordan du står. Som du kan høre har du "intet at miste" på det. Men FØJ en lorte situation at stå i... og SIKKE ET FJOLS af en mand!!! Han har jo bedt om at blive bustet.... FJOLS gentager jeg gerne!

Anmeld

28. april 2011

Kruse90

Sådan en idiot.
Ud til ham!!!!
Jeg ville ikke tøve et sekund.
Jeg havde pakket mine ting og skredet.
Men hvis du ikke ved hvor du kan tage hen, ja så er den svær

kæmpe kram til dig

Anmeld

28. april 2011

smutti1975

Sikke da en tåbe tror han på en undskyldning kan rede ham ????

tænk dig godt om du er mere værd end det !!!!

Mange tanker fra mig  og et kæææææææææææmpe

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

Men desværre så er det ikke ligetil at få en bolig - heller ikke igennem kommunen.

En af mine veninder blev smidt ud af den daværende kæreste i starten af måneden - hun har en datter på 2 år. Kommunen gør ikke en skid for at sige det mildt. hun kan skrive sig op nogle steder, men hjælp fra kommunen - det får hun ikke!

Hun har INTET netværk herovre, og lige pt turnerer hun rundt på sofaer i KBH bare for at have et sted at sove... og bemærk - det som jeg beskriver, der har veninden ikke taget valget, hun skulle bare smutte..

Med det sagt - så vil jeg dog tilslutte mig forslaget om at gå på kommunen og høre om hvordan du står. Som du kan høre har du "intet at miste" på det. Men FØJ en lorte situation at stå i... og SIKKE ET FJOLS af en mand!!! Han har jo bedt om at blive bustet.... FJOLS gentager jeg gerne!

Ja, det er jo desværre det, når man skal se realistiskt på tingene.
Det siger jo lidt om at pengene ikke bliver brugt på at hjælpe dem i nød herhjemme.

Og så det, at man måske bør tænke sig om en ekstra gang inden man opgiver sit netværk og flytter langt væk, samt sikre sig når man flytter sammen.
Man tror alting er så lysegrønt, men man bliver nødt til uanset hvor ubehageligt det er, midt i de rosenrøde tåger, at tænke "hvis nu..." og sørge for at have noget at falde tilbage på.
Sørgeligt men sandt.

Anmeld

28. april 2011

louise8723

KaLee skriver:

altså ja.. kommunen finder jo ikke bare en lejlighed.

Man skal selv finde en, og så søge enten indskudslån eller enkeltydelse, og det får man som regel.. harl ige været det hele igennem.!

Anmeld

28. april 2011

eElak

louise4060 skriver:

altså ja.. kommunen finder jo ikke bare en lejlighed.

Man skal selv finde en, og så søge enten indskudslån eller enkeltydelse, og det får man som regel.. harl ige været det hele igennem.!

Både og...

For jeg mener det er 25% af alle lejeboliger, som "står i kommunens magt".. Så det er til de mennesker som kommunen mener er "værdigt trængende".

Men grænserne for at være værdigt trængende er godt nok blevet ændret i de sidste år. bl.a. pga besparelser i kommunerne... Selvom besparelser på den måde ikke må påvirke den "service" som kommunen skal levere, så er det nu engang sådan realiteterne er.

Det er latterligt at vide at der f.eks. i København står lejligheder tomme, men samtidig er der mennesker som ikke har et sted at bo.

De har vurderet dig som værende nok ressoursestærk til selv at finde dit eget... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.