SussieThyssen skriver:
Jeg vil mene, at du i morgen skal gå ned på kommunen og bede om en sagsbehandler og så tale hele situationen igennem med ham/hende.
Fortæl at du har opdaget at din kæreste har gang i andre damer, og du er virkeligt på spanden, for du vil ikke være der et minut længere.
Du kan også konfrontere ham og bede ham om at flytte.
Nu ved jeg ikke om I bor i lejlighed eller hus, om det er hans eller dit eller fælles. Men muligheden for at du vil blive tilkendt lejlighed, hvis det er ne lejebolig I har vil altid være stor, når det er dig der står som den gravide og mor til et kommende barn.
Har du ikke en god veninde du kan bede om at være hos dig til du har født?
Og så får du lige et stort knus...jeg synes bare, at det er så synd for dig.

Kærligst
Sussie
Hvor ville jeg ønske at det var sådan i praksis som du beskriver...
Men desværre så er det ikke ligetil at få en bolig - heller ikke igennem kommunen.
En af mine veninder blev smidt ud af den daværende kæreste i starten af måneden - hun har en datter på 2 år. Kommunen gør ikke en skid for at sige det mildt. hun kan skrive sig op nogle steder, men hjælp fra kommunen - det får hun ikke!
Hun har INTET netværk herovre, og lige pt turnerer hun rundt på sofaer i KBH bare for at have et sted at sove... og bemærk - det som jeg beskriver, der har veninden ikke taget valget, hun skulle bare smutte..
Så idet at TS vælger at gå, så er (eller burde) chancerne være endnu ringere...
Med det sagt - så vil jeg dog tilslutte mig forslaget om at gå på kommunen og høre om hvordan du står. Som du kan høre har du "intet at miste" på det. Men FØJ en lorte situation at stå i... og SIKKE ET FJOLS af en mand!!! Han har jo bedt om at blive bustet.... FJOLS gentager jeg gerne!

Anmeld