Tror jeg er nødt til at flytte fra ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.898 visninger
43 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Har haft en snak med min kæreste om at jeg ikke føler jeg kan stole 100% på ham, det blev han selvfølgelig ked af, og inden han skulle afsted her til aften siger han at han gerne vil have at jeg kigger hele hans pc igennem, hans mail og facebook osv så jeg kan se der ikke er noget. Det er så noget jeg vælger at gøre med dårlig samvittighed da der jo ikke burde være noget når han insisterer på at jeg kigger efter

Nu er det bare sådan at hans facebook chat gemmer ALT hvad han skriver med folk, og selvfølgelig hvad de skriver tilbage!!!!

Han har vidst gang i flere forskellige Der står bla noget med at en af dem han skriver med gerne vil have at han sender hende et link til hvordan han gerne vil have et blowjob så skulle hun give ham det mandag! ( i mandags hvor han så kom 1 time senere hjem end lovet!)

Han skriver også med en anden om hvor meget de 2 snart skal sammen!! Hun er fuldstændig ligeglad med at han "har" mig og de er blevet enige om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af!

Jeg er virkelig knust! Venter hans barn som kommer til verdenen her om et par uger.

Har ikke rigtig nogle venner/veninder eller familie så ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre lige nu. Den eneste jeg sådan rigtig har er HANS mor. Der føler jeg ikke rigtig jeg kan tage hen!

Nogen der har nogle gode råd???

Hilsen en dybt knust kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Blaabjerg

til dig.

hvor er han bare en kæmpe stor idiot!  ved næsten ikke engang hvad jeg skal sige til dig  men jeg synes det er rigtig synd for dig. og jeg synes også du skal konfrontere ham. han havde måske lige troet at chatten IKKE gemmer den slags???  så bliver han da overrasket. 

har sådan lyst til at sige til dig du må komme herhjem. gud hvor jeg føler med dig. 

håber virkelig du finder vejen frem og bliver glad igen!

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har haft en snak med min kæreste om at jeg ikke føler jeg kan stole 100% på ham, det blev han selvfølgelig ked af, og inden han skulle afsted her til aften siger han at han gerne vil have at jeg kigger hele hans pc igennem, hans mail og facebook osv så jeg kan se der ikke er noget. Det er så noget jeg vælger at gøre med dårlig samvittighed da der jo ikke burde være noget når han insisterer på at jeg kigger efter

Nu er det bare sådan at hans facebook chat gemmer ALT hvad han skriver med folk, og selvfølgelig hvad de skriver tilbage!!!!

Han har vidst gang i flere forskellige Der står bla noget med at en af dem han skriver med gerne vil have at han sender hende et link til hvordan han gerne vil have et blowjob så skulle hun give ham det mandag! ( i mandags hvor han så kom 1 time senere hjem end lovet!)

Han skriver også med en anden om hvor meget de 2 snart skal sammen!! Hun er fuldstændig ligeglad med at han "har" mig og de er blevet enige om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af!

Jeg er virkelig knust! Venter hans barn som kommer til verdenen her om et par uger.

Har ikke rigtig nogle venner/veninder eller familie så ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre lige nu. Den eneste jeg sådan rigtig har er HANS mor. Der føler jeg ikke rigtig jeg kan tage hen!

Nogen der har nogle gode råd???

Hilsen en dybt knust kommende mor

Ved slet ikke hvad jeg skal sige 

Men sender et varmt kram herfra 

Anmeld

27. april 2011

Mikkel's mor <3

har ingen råd.. ville bare ikke forlade tråden uden at give dig et kram

Anmeld

27. april 2011

Lunae

Gå fra ham - han lyder bestemt ikke som en type der ændrer sig, desværre! Når du har født, så sørg for at komme i en Mødregruppe - hvis du bor i en stor by, er der sommetider mulighed for at komme i grupper for enlige mødre! Ellers brug din Mødregruppe så meget så muligt, søg veninder herinde - der er mange som står eller har stået i din situation!

Stort kram til dig og held og lykke med beslutningen!

Anmeld

27. april 2011

MaybeBaby

Ej, for fanden da! Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men at forlade tråden uden et kram kunne jeg ikke  Håber du finder hovede og hale i det hele og holder os opdateret med hvad han lige har af forsvar, før du sparker ham ud for natten! Ville lige som andre ønske at man lige kunne tage dig ind, men hvad med familie i området?

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Jeg vil mene, at du i morgen skal gå ned på kommunen og bede om en sagsbehandler og så tale hele situationen igennem med ham/hende.
Fortæl at du har opdaget at din kæreste har gang i andre damer, og du er virkeligt på spanden, for du vil ikke være der et minut længere.

Du kan også konfrontere ham og bede ham om at flytte.
Nu ved jeg ikke om I bor i lejlighed eller hus, om det er hans eller dit eller fælles. Men muligheden for at du vil blive tilkendt lejlighed, hvis det er ne lejebolig I har vil altid være stor, når det er dig der står som den gravide og mor til et kommende barn.
Har du ikke en god veninde du kan bede om at være hos dig til du har født?
Og så får du lige et stort knus...jeg synes bare, at det er så synd for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

mth1987

Øv hvor er det bare en skidt situation han har sat dig i. Har du konfronteret ham med det?Du er velkommen til at skrive privat til mig anytime Hvad med din egen familie kan du bo hos dem en tid?

Anmeld

27. april 2011

signe.

øv for den altså.. er virkelig ked af det på dine vejne.. Enten har han med vilje sagt at du måtte kigge, for at afsløres, fordi han nok ikke er mand nok til at sige det til dig direkte, eller også, ja så var han ikke klar over at pcén gemte alt det den har gjort.. og en 3 mulighed, at det "bare" har været skriverier, selvom det selvfølgelig overhovedet heller ikke er i orden... men kan da godt forstå du virkelig har mistanke, når han også kom senere hjem den mandag..

Hmm, kan ikke rigtig hjælpe dig, men hvor føler jeg emd dig

Anmeld

27. april 2011

B&J

Nej hvor er jeg bare ked af det på dine vejne, håber virkelig du forlader ham for han har jo slet ikke fortjent dig overhovede, hvad bilder han sig ind, men tror helt klart du følger det der er bedst inden i og VERDENS STØRSTE KNUS TIL DIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.