Har haft en snak med min kæreste om at jeg ikke føler jeg kan stole 100% på ham, det blev han selvfølgelig ked af, og inden han skulle afsted her til aften siger han at han gerne vil have at jeg kigger hele hans pc igennem, hans mail og facebook osv så jeg kan se der ikke er noget. Det er så noget jeg vælger at gøre med dårlig samvittighed da der jo ikke burde være noget når han insisterer på at jeg kigger efter
Nu er det bare sådan at hans facebook chat gemmer ALT hvad han skriver med folk, og selvfølgelig hvad de skriver tilbage!!!!
Han har vidst gang i flere forskellige
Der står bla noget med at en af dem han skriver med gerne vil have at han sender hende et link til hvordan han gerne vil have et blowjob så skulle hun give ham det mandag! ( i mandags hvor han så kom 1 time senere hjem end lovet!)
Han skriver også med en anden om hvor meget de 2 snart skal sammen!! Hun er fuldstændig ligeglad med at han "har" mig og de er blevet enige om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af!
Jeg er virkelig knust! Venter hans barn som kommer til verdenen her om et par uger.
Har ikke rigtig nogle venner/veninder eller familie så ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre lige nu. Den eneste jeg sådan rigtig har er HANS mor. Der føler jeg ikke rigtig jeg kan tage hen!
Nogen der har nogle gode råd???
Hilsen en dybt knust kommende mor
Anmeld