Erfaringer med ABC Cobra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

modesty

Cesse skriver:

ahh så lige at drejehjulne på trille hippa giver et ekstra tillæg... øv!

Ah ja. Øv :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Cesse

5. juli 2011

Cesse

modesty skriver:

Super, tak for link :-)

Jeg har også overvejet flip-flap, men igen, jeg er lidt bange for holdbarheden da jeg kun har hørt om folk der lige har bestilt den eller har haft den i nogle måneder. Det ville være skønt at høre fra nogle der havde haft de vogne i et par år, så man kunne få et lidt bedre indtryk af holdbarheden :-)

min søster har haft den ½ mdr... men ikke kommet til klapvognsdelen endnu da Eya stadig er for lille.. jeg skal nok spørge hende hvad hun har af erfaringer på det seneste..eller opdatere om nogle måneder...hvor når skal du købe senest? vi har først termin 29 oktober så jeg tror jeg trækker den så længe jeg kan for at få folks meninger på vognene inden jeg køber..

Anmeld

5. juli 2011

maria_wlt

Hej,

der har været et par tråde om den her kombivogn før, men der er ikke rigtigt kommet så mange svar, så derfor prøver jeg igen :-)

Synes umiddelbart at det er et rigtig godt køb til 4.000 kr. og ret betryggende at den har vundet Bedst i Test i Tænk.

http://babyoutfitters.dk/abc-design-cobra-kombivogn.html

Er der nogen der har erfaringer med vognen?

På forhånd tak :-)

PS: Overvejer også flip-flap, men tror måske at Cobra er lidt mere solid kvalitet??

Her har de den til 3099

http://www.heaven4kids.dk/Tilbehør/Barnevogne-og-Klapvogne/

Anmeld

5. juli 2011

modesty

Cesse skriver:

http://www.babystar.dk/products/trille-hippa-light-kombivogn

her er den billigere , INCL drejehjul

Sikke du kan ;-) Tak!

Den vejer godt nok en del mere end Cobraen, cirka 4-5 kilo mere. Gad vide om det spiller en rolle for håndteringen i det daglige? Vil også enormt gerne have en lille handy vogn, da vi bor i København. Men kvaliteten er altså også meget afgørende...

Anmeld

5. juli 2011

Cesse

jeg har knap bestilt andet hellere end at undersøge modeller, kvalitet og priser (jeg drømmer om det HVER nat) og man blir lidt klogere..men os mere i tvivl... nu det nok om at komme ud og prøve dem efter...

vi tager ud tirsdag og kigger på trille og cobra + et par andre... så må vi se om jeg kan bidrage med mere info efter da...

Men ja lad os krydse fingre for nogle 6mdr+ forældre melder sig på banen med lidt god info om strørrelser...og kvalitet...på de modeller vi har haft oppe... eller noglet nyt input?? 

tror jeg skal droppe optik og blive barnevognsproducent så jeg kan designe flere med drejehjul og god kvali med langt liggemål!! YES!! 

Anmeld

5. juli 2011

modesty

Cesse skriver:

jeg har knap bestilt andet hellere end at undersøge modeller, kvalitet og priser (jeg drømmer om det HVER nat) og man blir lidt klogere..men os mere i tvivl... nu det nok om at komme ud og prøve dem efter...

vi tager ud tirsdag og kigger på trille og cobra + et par andre... så må vi se om jeg kan bidrage med mere info efter da...

Men ja lad os krydse fingre for nogle 6mdr+ forældre melder sig på banen med lidt god info om strørrelser...og kvalitet...på de modeller vi har haft oppe... eller noglet nyt input?? 

tror jeg skal droppe optik og blive barnevognsproducent så jeg kan designe flere med drejehjul og god kvali med langt liggemål!! YES!! 

Det ville være superfedt hvis du gad at skrive herinde hvordan du synes de forskellige modeller virker når man står med dem :-)

Anmeld

5. juli 2011

Cesse

modesty skriver:

Det ville være superfedt hvis du gad at skrive herinde hvordan du synes de forskellige modeller virker når man står med dem :-)

deal! hvad end vi kan gøre for at hjælpe hinanden

Anmeld

5. juli 2011

maj2011

modesty skriver:

Hej,

der har været et par tråde om den her kombivogn før, men der er ikke rigtigt kommet så mange svar, så derfor prøver jeg igen :-)

Synes umiddelbart at det er et rigtig godt køb til 4.000 kr. og ret betryggende at den har vundet Bedst i Test i Tænk.

http://babyoutfitters.dk/abc-design-cobra-kombivogn.html

Er der nogen der har erfaringer med vognen?

På forhånd tak :-)

PS: Overvejer også flip-flap, men tror måske at Cobra er lidt mere solid kvalitet??

skal være ærlig at sige, vi også havde abc cobra, men solgte den, syntes den er hård at gå med, og klapvogns delen kan ikke ligges helt ned...

og så er den faktisk også mere bred end en barnevogn, da hjulene er så brede :-(

er ikke positivt instillet overfor den :-(

bare min mening

majbrit

Anmeld

5. juli 2011

modesty

maj2011 skriver:

skal være ærlig at sige, vi også havde abc cobra, men solgte den, syntes den er hård at gå med, og klapvogns delen kan ikke ligges helt ned...

og så er den faktisk også mere bred end en barnevogn, da hjulene er så brede :-(

er ikke positivt instillet overfor den :-(

bare min mening

majbrit

OK, tusind tak for input :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.