Erfaringer med ABC Cobra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.507 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. april 2011

modesty

Hej,

der har været et par tråde om den her kombivogn før, men der er ikke rigtigt kommet så mange svar, så derfor prøver jeg igen :-)

Synes umiddelbart at det er et rigtig godt køb til 4.000 kr. og ret betryggende at den har vundet Bedst i Test i Tænk.

http://babyoutfitters.dk/abc-design-cobra-kombivogn.html

Er der nogen der har erfaringer med vognen?

På forhånd tak :-)

PS: Overvejer også flip-flap, men tror måske at Cobra er lidt mere solid kvalitet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

dorthemus

Jo da, jeg har den og er meget tilfreds  Runa er 11 måneder og kan stadig ligge i barnevognsdelen, men jeg glæder mig til at tage klapvognsdelen i brug.

Vi har den i lilla og sort...total praleeffekt

Anmeld

27. april 2011

modesty

Super, tak for svar. Og den holder sig godt, synes du? Altså m.h.t. de vigtige ting som med affjedring, rust o.s.v.?

Anmeld

27. april 2011

Assi

Vi har lige købt abc tec 3, da den var på udsalg. Den er skøn. Det var egentlig Cobra vi ville ha, men vi er glade for denne.

Anmeld

4. juli 2011

Cesse

dorthemus skriver:

Jo da, jeg har den og er meget tilfreds  Runa er 11 måneder og kan stadig ligge i barnevognsdelen, men jeg glæder mig til at tage klapvognsdelen i brug.

Vi har den i lilla og sort...total praleeffekt

hej ...kunne han ligge i barnevognsdelen på 75cm så længe?? hvor længe endte det op med at han kunne være i den??

det er min eneste bekymring da jeg også overvejer cobra eller en af ABC modellerne med lignene box mål på 75cm.

Assie - du købte 3tec.. er den også på liggemålet 75 i barnevognsdelen??

sover de små godt i klapvogsdelen også (er den blød og polstret nok for deres små rygge??

har i haft problemer med hjulene på brosten, sne eller andet eller fungere det ok?

jeg vil os ha den i lilla til min lille pige

jeg håber i kan bidrage med jeres viden

Anmeld

4. juli 2011

Cesse

undskyld...jeg mente "hun" selvfølgelig

Anmeld

4. juli 2011

ano14316

Vi har også kigget på den.. jeg er også lidt bekymret for liggemålet, om den bliver for hurtig for lille.. vi skal kun bruge den når vi er ude.. 

ville bare lige sige at den er på tilbud her  http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12204

Anmeld

4. juli 2011

henh01

jeg har en emmaljunga med et ligge mål på 80 cm - havde liggemålet været mindre så kunne jeg ikke have brugt den ret længe med en start længde på 56 cm

Anmeld

4. juli 2011

modesty

Den kan købes i Tyskland med levering til døren for cirka 2700 dkr.

http://www.baby-direkt.de/

Anmeld

5. juli 2011

Cesse

ja helt samme bekymringer her... er derfor meget interesseret i hvad folk der har den evt kunne bidrage med... altså hvor længe deres barn har kunnet ligge i den.. det er åbenbart kun DK der tænker sådan..andre lande bruger de de små kombier med 75cm.. så er barnet tvunget til at ligge i klapvognen selv på en kold dag.

min tyske mand vil os købe den i tyskland..der kan vi få den ned til 2200kr. yes yes!! så er den den vi ender vi så bliver den jo billigt nok.. frygter bare vi vinter 2012 skal ud og have en længere barnevogn hvis den lille ikke har det godt nok i klapvognsdelen.. suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.