Lou87 skriver:
Det var BESTEMT også træls! 
Jeg kunne som dig næsten ikke gå uden smerter til sidst, og den klip klap sko som jeg ku bruge som det eneste, ja der ku man nærmest ikk se sålen!
hehe.
Jeg prøver lige og fortælle mit forløb lidt i rækkefølge her - Sorry hvis det bliver langt 
Det startede ud med at jeg altid havde + i min urin.. Og de først gav mig behandling for urinvejsinfektion, som jeg senere fik at vide så slet ikk havde været nødvendigt
(Dette sker da jeg var ca 5½ mdr henne) Efter dette er der stadig lidt + i, men når den blev sendt ind via lægen til nærmere undersøgelse viste den intet! Flere gange.. Tror efterhånden de havde mere af min urin end mit eget toilet 
Efter her så fik jeg efterhånden mere og mere vand i kroppen, specielt mine fødder.. Men mine fingerringe var også smidt nu.
Jeg fik at vide det var normalt også når det var sommer og varmt, så hæver de typisk mere. Forståeligt.. Og det tænkte jeg ikke mere over. Så en aften havde jeg SÅ ondt i min ene side (ska li siges min datter lå typisk i den ene side og ret akavet) og jeg kunne IKKE komme op af vores sofa, selvom kæresten prøvede ihærdigt og hjlælpe.. Så da det endelig gik over var jeg bare træt og ville i seng. Men besluttede os for næste dag når jeg vågnede lige og ringe til FG.. de ville så gerne se mig og de kørte en strimmel som ellers var fin nok, men da jeg pludseligt havde begyndt og få højt blodtryk ( 175 over 100 ca! - det lille var ihvertfald på 100 og nogengange over, og når det rammer 90 bliver de bekymrede) der valgte de så at beholde mig til dagen efter ihvertfald for li og være sikker.. Også pga jeg jo havde fået mere vand i kroppen og taget mere på. (havde holdt vægten pænt ellers) Jeg mener de her tog prøver på mig men de viste ingenting.. Jeg kom hjem og vandet forsatte med og øge i kroppen/fødder. Jeg havde ikk flere smerter.
Så et par uger senere en sen aften skete det med smerterne i maven IGEN... min kæreste og jeg var ude og køre, så vi ringede ind og de ville gerne se os, så vi kom med det samme..
Efter lang ventetid fik jeg igen kørt strimmel, pånær at hun var "sovebaby" som de kaldte hende, så det fint ud.. Men hver gang de rørte min mave i den side hun lå akavet, ja så ku de nærmest provokere min livmoder til plukveer
AV AV AV... Og det var de meget facinerede over, men samtidigt lidt bekymrede.. Jeg fik også at vide jeg var 1 finger åben.. men det kunne nu her 5 uger til fødsel ca være meget normalt. Mit blodtryk var stadig ikke ok, selvom jeg fik piller på det, og det var de heller ikk glade for.
Min vægt var igen øget.. og de valgte igen og beholde mig fra torsdag aften/nat til lørdag hvor jeg spurgte om jeg måtte komme hjem eller hvordan!? Jeg fik lov og komme hjem på "orlov" til søndag.. hvis jeg lovede og lave en døgnurin og tage et blodtryksapparat med hjem og måle morgen og aften..
Jeg kommer så ind søndag som aftalt for at aflevere døgn urin og blodtryksapp. Og vidste jeg li sku ha taget blodprøver..
Som ventet kommer de efter lang tid ind og fortæller det jeg regnede med.. intet i hverken urin eller blod! MEN.. grundet alle mine symptomer så de en mild form for start på svangerskabsf.
SÅ derfor ville de gerne ha jeg blev da jeg sku sættes igang næste dag kl 8
Øhhhh godt så.. havde jeg så slet ikk set komme, for selvom jeg selv nævnte jeg havde læst om svangerskabsforgiftning og det mindede om det, bekræftede de det aldrig.. langt fra! Så ja, jeg fik lidt af et chok 
Men var også lidt lettet, da jeg jo havde ondt.
Så jeg blev sat igang 36+2..
Ussj det blev langt.. men håber det kan hjælpe lidt 
FØLER MED DIG og vær glad for du stadig ka være i h2o 
Lige et "herligt billede!" af mine hvalfødder fra dengang.. 
Altså det lyder jo meget som noget jeg kan genkende det mønster der. har dig ikke haft sådan meget ubehagelige smerter, men det er begyndt at murre en del, og jeg har haft rigtig mange plukveer de sidste 3 døgn... men det er vel også ganske normalt.
Dit blodtryk var godt nok også højt :/ ... Mit var jo kun 143/89 i dag, så de var ganske tilfredse, og det er jo også fint nok. Jeg fik besked på at lave endnu en døgnurin prøve, som jeg så skal aflevere på fredag. Kan godt følge dig når de siger man føler de nærmest får mere af ens urin leveret hos dem, end man leverer i eget toilet, hehe 
Der har været lidt + af protein i urinen de sidste 3 uger, men mine blodprøver er præcis som du skriver det, helt fine, og de viser intet, selvom symptomerne siger noget andet. Men måske er de helt okay, så længe mit blodtryk er som det er. Selvom symptomerne er der nævner de heller ikke på nogen måde at jeg har så lidt som en snært af begyndende svangerskabsforgiftning. Så kan godt forstå du blev overrasket over at skulle sættes igang lige pludselig, når de ikke havde nævnt det før.
Men det lyder vildt at de satte dig i gang, når de betegnede det som en mild form for begyndende svangerskabsforgiftning.
Men en lille del af mig kan ikke lade være med at håbe på at de også sætter mig i gang til den tid, hvis jeg bliver ved med at tage så meget på hver uge... Det er så hårdt!
Men begrundede de overfor dig at de ville sætte dig i gang pga vægtstigning, væske og højt blodtryk?
Og dine fødder er så flotte
Det lyder absurd, men det er helt skønt at skrive med en som har været i hel samme båd mht væsken osv
Sikke de ligner mine!!! Hehe...