MDybvad skriver:
Hej Piger! 
Som I kan se er jeg HÅRDT ramt af væske i fødder og ben. Det gør såå ondt i dem, og jeg kan næsten ikke holde det ud længere... Går som om jeg har svømmefødder på når jeg går om aftenen, fordi jeg ikke kan bøje anklerne pga al den væske 
Har i gode råd til hvad man kan gøre for at mindske væsken? Foruden venepumpeøvelser, og holde benene oppe så meget som muligt? Det synes jeg virkelig jeg prøver i forvejen....
Det første er resultatet af at have lagt et lille tryk på foden i en kort stund, og så forbliver hullet der et godt stykke tid! Det andet det andet er bare om aftenen, når jeg lige har smidt benene op. De skinner pga lotion som køler benene. Det sidste billed viser hvordan det ser ud hvis jeg har haft sokker på. Det ser bare for vildt ud, synes I ikke??!!!!
Håber på gode råd 
Knus
En ugentlig tur i svømmehallen, samt en masse rød-grapejuice, har hjulpet mig med min væske i fingrene.
Jeg går også til yoga, og det er også super godt til at drive væske ud. Masser af venepumpeøvelser. Den bedste til fødderne, er at stå på alle fire, læg dig med numsen i vejret, støt hovedet på dine arme, og løft så et ben og bøj/stræk i knæhasen. Gentag med det andet ben. Svært at forklare på skrift, ha ha. 
Har du en svømmehal i nærheden?
Anmeld