Jer med voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Lou87

Her har jeg gjort det (da hun elsker at putte i voksien) at hun ligger i selve voksien så hun stadig føler den trygge ramme rundt, men kanterne er bukket ned og selve "dynen" den har jeg bare bukket sammen og lagt i fodenden.. Og så får hun sin alm dyne over sig.
Det virker faktisk ret godt

Hun har alm tøj på og hvis lidt køligt en cardigan og bomuldshue, men hun er en meget varm pige i sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

SYnes nogen gange det kan være svært når det er så varmt her med hvad de skal have på .

Det syns jeg også .. Har formået at gi Oscar alt for meget tøj på , hvor han bare har svedt helt vildt ..

Anmeld

27. april 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Det syns jeg også .. Har formået at gi Oscar alt for meget tøj på , hvor han bare har svedt helt vildt ..

Det tror jeg næsten alle har prøvede ...
Jeg har i hvertfald os prøvede det

Anmeld

27. april 2011

Becks

Mussen2 skriver:

Går han i DP/VS- jeg tænker om de godt "gider" skifte børnene til en heldragt? Eller rettere om det er normalt at de gør det? Gider er ikke det rigtige ord.

Ved godt det ikke lige har noget med dit emne og gøre.. Men i min gudsøns VG, der skifter pædagogerne alle børnenes tøj, når de skal sove... Alle har et sæt de sover med liggene dernede.. Her om sommeren, der ligger børnene bare i undertøj/body når det er så varmt..

Anmeld

27. april 2011

Vial

Mussen2 skriver:

Har i  en sommerdyne til den? Og i så fald har i taget den i brug?

Har jers barn sovet i voksien i de varme dage i påsken? I så fald i hvilket tøj?

Syes klart det er en fordel at putte tøsen i voksien, da hun elsker at blive pakket ind i den, men synes den er på grænsen til at vætre for varm nu

Sommerdyne og body - plus en langærmet t-shirt. De hiver nemlig armene op og de skal lige dækkes til synes jeg.

Vinterdynen har været for varm siden vi gik fra minus 10 grader!!

Jeg har de ægte voksier.

Anmeld

27. april 2011

SaNiNa

ja nicklas har sovet i sin voski uden bukser og kun i en almindelig tynd trøje og han sparker også voksi´en af når han lige er ved at vågne fordi han er så varm.

Når det er kolder har han hue og en tykker trøje uden på sit almindelig tøj.

Vi er rigtig glade for vores

Anmeld

27. april 2011

LISBETH:-)

Mussen2 skriver:

HVor længe kan man bruge sommerdynen? Altså jeg tænker på der må være nogle måneder om året, hvor den er for varm uanset om man bruger sommerdyne eller ej?

hmmm det ved jeg ikke...... Sidste år da hun var nyfødt og det var meget varmt lå hun bare på den uden at have den over sig. Tænker at jeg først tager det ud hvis det bliver hedebølge ellers får hun bare mindre tøj på og så lukker jeg den ikke til

Anmeld

27. april 2011

AnneBJ

Mussen2 skriver:

Går han i DP/VS- jeg tænker om de godt "gider" skifte børnene til en heldragt? Eller rettere om det er normalt at de gør det? Gider er ikke det rigtige ord.

Det gør han ikke nej, han er knapt 4 uger gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.