Synes bare det er så svært at finde ud af hvad man skal give på af tø!! For når jeg så har givet Oliver det tøj på som jeg mener er bedst, så ser man lige pludselig alle de andres babyer med enten mere eller mindre på og så ved jeg da ikke lige hvad der er bedst....
Men hvis Oliver skal ud og sove, så har han en langærmet body og en af Oldemors strikkede trøjer på hvor der er hue i, samt et par strømebukser og så får han sin dyne over. Hvis han får det varmt, knapper jeg trøjen op og ruller huen ned.
Han er også en utrolig varm baby, så voksien er for længst pakket vøk og jeg bruger kun en sommerdyne. Hvis han sover indenfor får han bare tæppet over sit tøj.
Hvis vi går tur med barnevognen, som feks igår hvor der var mindst 20 g, så har han en kortærmet body på under sin sommerdyne. Han ligger i liften endnu (han er kun 9 uger) og han får det rigtig varmt inde i barnevognen hvis han har mere på. Ingen hue, da der jo er varmere i barnevognen end udenfor. Igen hvis det blæser, så får han dækket ørene.
Anmeld