Jer med voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Mussen2

AnneBJ skriver:

kortærmet body og en heldragt eller andet med lange ærmer over. Ingen hue. Og det er så ikke engang dyne han sover under, men et tyndt bomuldstæppe og så dækken på barnevognen.

Går han i DP/VS- jeg tænker om de godt "gider" skifte børnene til en heldragt? Eller rettere om det er normalt at de gør det? Gider er ikke det rigtige ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

morethanperfect

Min son er et MEGET varmt barn så her sover han på en dyne med en dyne .. Han har kun en body indenunder .. Men lange ærmer

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Det var det samme her. Men jeg synes bare det er i og åh så svæt for hvad skal hun nu sove i, når jeg har pakket voksien væk og fundet dynen frem. Er det nok med an alm madras med lagen, en lille pude, dyne og så tøj efter vejret? Eller er der andet man skal tænke på

Her sover Silas ( i  påske hvor der var så varmt ) bare i hans alm tøj og med dynen over.

Ellers har vi en olde som strikker de mest fantastiske trøjer - og så får han sådan en på - hvis der er lidt køligere i luften

Anmeld

27. april 2011

karina pigen

jeg bruger ik vinter dynen mere overhovedet

har lige kønt sommerdynen. og indtil da varet vare alt tøj og dynen hen over.. her i påske kom dynen ik over.. der var 39 grader i vognen.. så varme var ik noget problem

glæder mig til sommerdynen

Anmeld

27. april 2011

mortilnoahogmelina

ALtså her har vi ingen voksi .
Men han sover i alm tøj og en baby dyne er 4 måneder næsten . Og han er tilpas varm .
Han er en meget og jeg mener meget varm dreng .

Anmeld

27. april 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

ALtså her har vi ingen voksi .
Men han sover i alm tøj og en baby dyne er 4 måneder næsten . Og han er tilpas varm .
Han er en meget og jeg mener meget varm dreng .

Det er Oscar også

Anmeld

27. april 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Det er Oscar også

SYnes nogen gange det kan være svært når det er så varmt her med hvad de skal have på .

Anmeld

27. april 2011

Angelspot

Synes bare det er så svært at finde ud af hvad man skal give på af tø!! For når jeg så har givet Oliver det tøj på som jeg mener er bedst, så ser man lige pludselig alle de andres babyer med enten mere eller mindre på og så ved jeg da ikke lige hvad der er bedst....

Men hvis Oliver skal ud og sove, så har han en langærmet body og en af Oldemors strikkede trøjer på hvor der er hue i, samt et par strømebukser og så får han sin dyne over. Hvis han får det varmt, knapper jeg trøjen op og ruller huen ned.

Han er også en utrolig varm baby, så voksien er for længst pakket vøk og jeg bruger kun en sommerdyne. Hvis han sover indenfor får han bare tæppet over sit tøj.

Hvis vi går tur med barnevognen, som feks igår hvor der var mindst 20 g, så har han en kortærmet body på under sin sommerdyne. Han ligger i liften endnu (han er kun 9 uger) og han får det rigtig varmt inde i barnevognen hvis han har mere på. Ingen hue, da der jo er varmere i barnevognen end udenfor. Igen hvis det blæser, så får han dækket ørene.

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

Vi har en duniduo -  men med ulddyne :b 

På en står der , at manskal bruge sommerdynen , når der er over 15 grader .. Og så har hun bare body og strømpebukser eller en natdragt på i den .. Og hue hvis vinden er kold .. Det passer fint .. Hun er et meget varmt barn (:

Anmeld

27. april 2011

Sofia

Jeg har ingen sommerdyne til min og er stoppet med at bruge den, da jeg synes den er for varm nu. Alfred bliver bare puttet i dynen nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.