Jer med voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mussen2

Har i  en sommerdyne til den? Og i så fald har i taget den i brug?

Har jers barn sovet i voksien i de varme dage i påsken? I så fald i hvilket tøj?

Syes klart det er en fordel at putte tøsen i voksien, da hun elsker at blive pakket ind i den, men synes den er på grænsen til at vætre for varm nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Hvem?

Mussen2 skriver:

Har i  en sommerdyne til den? Og i så fald har i taget den i brug?

Har jers barn sovet i voksien i de varme dage i påsken? I så fald i hvilket tøj?

Syes klart det er en fordel at putte tøsen i voksien, da hun elsker at blive pakket ind i den, men synes den er på grænsen til at vætre for varm nu

Jeps, min mindste på knap 4 mdr sover i sin voksi, dog kun med sommerdynen og ikke pakket så stramt i den, som han plejer, om formiddagen sover han med en meget tynd dragt og en tynd hue, eftermiddag sover han kun med huen i voksien, når der er så varmt

Anmeld

26. april 2011

Mussen2

SanneBoe skriver:

Jeps, min mindste på knap 4 mdr sover i sin voksi, dog kun med sommerdynen og ikke pakket så stramt i den, som han plejer, om formiddagen sover han med en meget tynd dragt og en tynd hue, eftermiddag sover han kun med huen i voksien, når der er så varmt

Hvad er sommerdynen lavet af? Dvs. han sover i body om eftermiddagen? Hvilken slags hue bruger du?

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

Mussen2 skriver:

Hvad er sommerdynen lavet af? Dvs. han sover i body om eftermiddagen? Hvilken slags hue bruger du?

Vinterdynen i den voksi han bruger nu (fra Bilka) var to dyner knappet i hinanden, hvor jeg så bare fjernede den ene, så det blev en meget tynd dyne, helt perfekt, med dun i.

Jeg har også den "ægte" voksi fra Babysam (bryder mig dog ikke så meget om det, så den hænger pænt i skabet), men der er sommerdynen nærmest et fleecetæppe.

Om eftermiddagen har han en længærmet body på og en sparkedragt ud over og en hue (købt i Bilka for en sølle sum af 29,95) bomuldshue af mærket "Steffen".

Anmeld

26. april 2011

Mussen2

Tak for svar Jeg tror sørme jeg prøve at lade hende sove med dynen. Det har hun gjort før, men det var som om at dt sidste sæson forstyrrede søvnen en del at hun kunne vende sig og sætte sig op. Det kan hun jo ikke i voksi.

Jer der bruger dyne, hvor meget tøj, sover jeres børn i. Jeg lader hende sove uden hue, når det er så varmt, men hvad gør i?

Anmeld

26. april 2011

AnneBJ

Mussen2 skriver:

Tak for svar Jeg tror sørme jeg prøve at lade hende sove med dynen. Det har hun gjort før, men det var som om at dt sidste sæson forstyrrede søvnen en del at hun kunne vende sig og sætte sig op. Det kan hun jo ikke i voksi.

Jer der bruger dyne, hvor meget tøj, sover jeres børn i. Jeg lader hende sove uden hue, når det er så varmt, men hvad gør i?

kortærmet body og en heldragt eller andet med lange ærmer over. Ingen hue. Og det er så ikke engang dyne han sover under, men et tyndt bomuldstæppe og så dækken på barnevognen.

Anmeld

26. april 2011

bullerbassen

Her er Silas ( 1½ år ) kommet ud af voksiposen nu ...

Han sveder simpelthen så meget i den nu - selv om han kun sov i trøje og bare ben...

Så tror den bliver pakket væk nu

Anmeld

26. april 2011

LISBETH:-)

Elina sover hverdag i 3 timer i sin voksi.

Jeg har for 1 uge siden puttet sommerdynen i (har den orginale voksi) og disse dage hvor det har været varmt har jeg bare lagt hende ud i hendes alm. tøj og så en tynd bomuldshue. og så selvfølgelig i skyggen.

Voksien er ikke bundet stramt til jeg binder kun de 2 nederste snorre løst og så er den meget åben for oven (håber det giver mening) Idag sage termometeret på terrassen 23 grader og der sparkede hun dynene helt af og lå med benene oven på, så der skulle hun ihvertfald ikke have haft huen på, men hun var ikke svedig da hun kom ind, men hun er heller ikke et specielt varmt barn.

Anmeld

27. april 2011

Mussen2

lisbeth2910 skriver:

Elina sover hverdag i 3 timer i sin voksi.

Jeg har for 1 uge siden puttet sommerdynen i (har den orginale voksi) og disse dage hvor det har været varmt har jeg bare lagt hende ud i hendes alm. tøj og så en tynd bomuldshue. og så selvfølgelig i skyggen.

Voksien er ikke bundet stramt til jeg binder kun de 2 nederste snorre løst og så er den meget åben for oven (håber det giver mening) Idag sage termometeret på terrassen 23 grader og der sparkede hun dynene helt af og lå med benene oven på, så der skulle hun ihvertfald ikke have haft huen på, men hun var ikke svedig da hun kom ind, men hun er heller ikke et specielt varmt barn.

HVor længe kan man bruge sommerdynen? Altså jeg tænker på der må være nogle måneder om året, hvor den er for varm uanset om man bruger sommerdyne eller ej?

Anmeld

27. april 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

Her er Silas ( 1½ år ) kommet ud af voksiposen nu ...

Han sveder simpelthen så meget i den nu - selv om han kun sov i trøje og bare ben...

Så tror den bliver pakket væk nu

Det var det samme her. Men jeg synes bare det er i og åh så svæt for hvad skal hun nu sove i, når jeg har pakket voksien væk og fundet dynen frem. Er det nok med an alm madras med lagen, en lille pude, dyne og så tøj efter vejret? Eller er der andet man skal tænke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.