Er sååå nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

AnneH

For at du får rigtig gode nyheder i morgen. Jeg har lige i dag fået taget 3 stk. ud og er sikker på at småt er godt. Både for dig og for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Kruse90

Skriv så snart du har en opdatering søde.

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Malene76 skriver:

Hej I Kæmpende og seje kvinder..

Nøj jeg er nervøs for i morgen. Jeg fik taget æg ud i går, der var kun 4, men Bræstrup sagde at 4 var fint og der ikke var statestik på bedre vilkår fordi der er flere æg. Det gjorde rigtig ondt og jeg fik en masse smertestillende. Vi får besked i morgen mellem 8 og 8.30 om æggene har gjort som de skal og der er bare så voldsomt lang tid til. Jeg har været her en gang før- Sidste gang havde vi 12 æg der ikke udviklede sig ordentligt, så er så nervøs for at der ikke er så meget fejlmargin med kun 4 æg.  Håber virkelig jeg får sovet i nat.

Tak fordi du læste med.

MVH Malene

Hepper med på sidlinjen og sender en krammer 

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Putomanen skriver:

Ja, jeg må indrømme at vores pengepung skriger på det offentlige.

Jeg har også hørt der skulle være en del ventetid på Hvidovre, men jeg tror vi bliver henvist til Holbæk, selvom vi bor i Kbh. Jeg håber at ventetiden er mindre der. For 6 måneder er godt nok lang tid

Og undskyld til TS for at "stjæle" din tråd.

Jeg har hørt godt om Hvidovre, Herlev og Holbæk prøv evt at ringe til dem og spørg om ventetiden.

at i snart kan komme i gang

Anmeld

27. april 2011

Kruse90

Malene76 skriver:

Vi er rigtig glade for at være i Bræstrup. Vi har kun oplevet at de er super søde..

Hvor langt er du i behandlingen?

vi startede på næsespray den 31 marts.
Og på gonal-f den 22 april.

Og skal til Brædstrup igen på lørdag kl 9.45 for at blive scannet og finde ud af hvad der skal ske

Anmeld

27. april 2011

Malene76

Kruse90 skriver:

vi startede på næsespray den 31 marts.
Og på gonal-f den 22 april.

Og skal til Brædstrup igen på lørdag kl 9.45 for at blive scannet og finde ud af hvad der skal ske

Ok.. ALT det bedste forsat i jeres behandling.  Krydser fingre for positivt resultat.

Anmeld

27. april 2011

Malene76

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hepper med på sidlinjen og sender en krammer 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.