Er sååå nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Malene76

CamillaValby skriver:

Det lyder meget fornuftigt

Ja jeg var igennem 5 IUI behandlinger i det private. Og valgte så at stoppe behandling da min krop ikke kunne klare mere, men blev sendt videre til IVF i det off. men der var 6 måneders ventetid.
Men måneden efter jeg var stoppet med behandling stod jeg med de to streger, helt øko.

Men jeg kender flere der har været igennem IVF hvor det er lykkes, muligheden er også meget større end IUI.

Fantastisk... Der er nu ikke noget som en helt hjemmelavet økobaby.  Tillykke med det. Men det er da også meget velfortjent efter sådan et forløb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

CamillaValby

Malene76 skriver:

Fantastisk... Der er nu ikke noget som en helt hjemmelavet økobaby.  Tillykke med det. Men det er da også meget velfortjent efter sådan et forløb.

Tak, vores forløb har ikke lige været så sjovt, og har varet meget længe.

Men husk endelig at holde os opdateret, jeg i hvertfald alt hvad jeg kan

Anmeld

26. april 2011

Malene76

CamillaValby skriver:

Tak, vores forløb har ikke lige været så sjovt, og har varet meget længe.

Men husk endelig at holde os opdateret, jeg i hvertfald alt hvad jeg kan

Tak tak..  Jeg opdaterer i morgen når vi ved bedked...

Anmeld

26. april 2011

ønskebørn74

Malene76 skriver:

Hej I Kæmpende og seje kvinder..

Nøj jeg er nervøs for i morgen. Jeg fik taget æg ud i går, der var kun 4, men Bræstrup sagde at 4 var fint og der ikke var statestik på bedre vilkår fordi der er flere æg. Det gjorde rigtig ondt og jeg fik en masse smertestillende. Vi får besked i morgen mellem 8 og 8.30 om æggene har gjort som de skal og der er bare så voldsomt lang tid til. Jeg har været her en gang før- Sidste gang havde vi 12 æg der ikke udviklede sig ordentligt, så er så nervøs for at der ikke er så meget fejlmargin med kun 4 æg.  Håber virkelig jeg får sovet i nat.

Tak fordi du læste med.

MVH Malene

PUHA SØDE!!!!  FØLER MED DIG!!!! Var samme sted i sidste uge..

Men lige en solstråle historie... Tropez herinde fra fik i 2. forsøg 4 æg ud og der blev 1 til oplægning + 2 til fryseren.. Og hun er 27 uger henne med den dejligste prinsesse!!!  Jeg har lige fået lov til at forkæle hende og kæresten med før barsels gaver idag.... WEEEEEE....

Så jeg  for at du gør hende kunsten efter og at vi gør de i næste forsøg!!!!

Lene

Anmeld

26. april 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

PUHA SØDE!!!!  FØLER MED DIG!!!! Var samme sted i sidste uge..

Men lige en solstråle historie... Tropez herinde fra fik i 2. forsøg 4 æg ud og der blev 1 til oplægning + 2 til fryseren.. Og hun er 27 uger henne med den dejligste prinsesse!!!  Jeg har lige fået lov til at forkæle hende og kæresten med før barsels gaver idag.... WEEEEEE....

Så jeg  for at du gør hende kunsten efter og at vi gør de i næste forsøg!!!!

Lene

Fantastisk historie.   Sådan nogle er gode at gemme på. Der er virkelig lang tid til i morgen... Har bare brug for vished...  Håber mine påskeæg trives.

Anmeld

26. april 2011

Putomanen

CamillaValby skriver:

Det lyder meget fornuftigt

Ja jeg var igennem 5 IUI behandlinger i det private. Og valgte så at stoppe behandling da min krop ikke kunne klare mere, men blev sendt videre til IVF i det off. men der var 6 måneders ventetid.
Men måneden efter jeg var stoppet med behandling stod jeg med de to streger, helt øko.

Men jeg kender flere der har været igennem IVF hvor det er lykkes, muligheden er også meget større end IUI.

Må jeg spørge hvor du fik en henvisning til, hvor der var 6 måneders ventetid? Vi står nemlig overfor snart at skulle starte i behandling, og jeg tror desværre ikke vi er egnede til IUI, og jeg ved ikke hvor meget ventetid jeg skal forvente.

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Putomanen skriver:

Må jeg spørge hvor du fik en henvisning til, hvor der var 6 måneders ventetid? Vi står nemlig overfor snart at skulle starte i behandling, og jeg tror desværre ikke vi er egnede til IUI, og jeg ved ikke hvor meget ventetid jeg skal forvente.

Det kan du tro du må

Vi blev sendt til Hvidovre hospital, der er vente tid i det offentlige.

Men det er billigere end i det private som koster ca 10000 mere

Anmeld

26. april 2011

Putomanen

CamillaValby skriver:

Det kan du tro du må

Vi blev sendt til Hvidovre hospital, der er vente tid i det offentlige.

Men det er billigere end i det private som koster ca 10000 mere

Ja, jeg må indrømme at vores pengepung skriger på det offentlige.

Jeg har også hørt der skulle være en del ventetid på Hvidovre, men jeg tror vi bliver henvist til Holbæk, selvom vi bor i Kbh. Jeg håber at ventetiden er mindre der. For 6 måneder er godt nok lang tid

Og undskyld til TS for at "stjæle" din tråd.

Anmeld

26. april 2011

Kruse90

krydser så meget for dig.
Går selv i brædstrup. Håber du er lige så glad for at være der som jer er.

Er sikker på at det hele nok skal gå

Held og lykke i hvertfald

Anmeld

26. april 2011

Malene76

Kruse90 skriver:

krydser så meget for dig.
Går selv i brædstrup. Håber du er lige så glad for at være der som jer er.

Er sikker på at det hele nok skal gå

Held og lykke i hvertfald

Vi er rigtig glade for at være i Bræstrup. Vi har kun oplevet at de er super søde..

Hvor langt er du i behandlingen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.