Er sååå nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Malene76

Hej I Kæmpende og seje kvinder..

Nøj jeg er nervøs for i morgen. Jeg fik taget æg ud i går, der var kun 4, men Bræstrup sagde at 4 var fint og der ikke var statestik på bedre vilkår fordi der er flere æg. Det gjorde rigtig ondt og jeg fik en masse smertestillende. Vi får besked i morgen mellem 8 og 8.30 om æggene har gjort som de skal og der er bare så voldsomt lang tid til. Jeg har været her en gang før- Sidste gang havde vi 12 æg der ikke udviklede sig ordentligt, så er så nervøs for at der ikke er så meget fejlmargin med kun 4 æg.  Håber virkelig jeg får sovet i nat.

Tak fordi du læste med.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Putomanen

Malene76 skriver:

Nøj jeg er nervøs for i morgen. Jeg fik taget æg ud i går, der var kun 4, men Bræstrup sagde at 4 var fint og der ikke var statestik på bedre vilkår fordi der er flere æg. Det gjorde rigtig ondt og jeg fik en masse smertestillende. Vi får besked i morgen mellem 8 og 8.30 om æggene har gjort som de skal og der er bare så voldsomt lang tid til. Jeg har været her en gang før- Sidste gang havde vi 12 æg der ikke udviklede sig ordentligt, så er så nervøs for at der ikke er så meget fejlmargin med kun 4 æg.  Håber virkelig jeg får sovet i nat.

Tak fordi du læste med.

MVH Malene

Jeg vil  i morgen tidligt får, at i får et positivt svar  Jeg kan kun forestille mig hvor nervøs du må være... Jeg håber i hvertfald, at det kommer til at gå godt

Anmeld

26. april 2011

Malene76

Putomanen skriver:

Jeg vil  i morgen tidligt får, at i får et positivt svar  Jeg kan kun forestille mig hvor nervøs du må være... Jeg håber i hvertfald, at det kommer til at gå godt

Tusind tak...  

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Malene76 skriver:

Tak fordi du læste med.

MVH Malene

Jeg er sikker på, at det nok skal gå

Jeg hepper i hvert fald

Anmeld

26. april 2011

Malene76

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er sikker på, at det nok skal gå

Jeg hepper i hvert fald

Tusind tusind tak...  Forsøger at være positiv.

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Du får lige et kæmpe

Som mange sagde til mig var at der kun skal et æg til alt hvad jeg kan for at du om 14 dage sidder med den positive test.

Anmeld

26. april 2011

Malene76

CamillaValby skriver:

Du får lige et kæmpe

Som mange sagde til mig var at der kun skal et æg til alt hvad jeg kan for at du om 14 dage sidder med den positive test.

Ja jeg bliver også ved med at sige til mig selv at der jo kun skal et æg til...  Tak for støtten.

MVH Malene

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Malene76 skriver:

Ja jeg bliver også ved med at sige til mig selv at der jo kun skal et æg til...  Tak for støtten.

MVH Malene

Du skal skam ikke sige tak

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Bare sørg for at få slappet godt af i kroppen de næste 14 dage

Anmeld

26. april 2011

Malene76

CamillaValby skriver:

Du skal skam ikke sige tak

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Bare sørg for at få slappet godt af i kroppen de næste 14 dage

Jeg er sygemeldt de næste 14 dage da jeg er pædagog og arbejder på et bosted med voksne udviklingshæmmmede. Da er super skønne men ikke altid er helt forudsigelige, så jeg valgte at slappe af de første 14 dage...

Har du været igennem behandling også?

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Malene76 skriver:

Jeg er sygemeldt de næste 14 dage da jeg er pædagog og arbejder på et bosted med voksne udviklingshæmmmede. Da er super skønne men ikke altid er helt forudsigelige, så jeg valgte at slappe af de første 14 dage...

Har du været igennem behandling også?

Det lyder meget fornuftigt

Ja jeg var igennem 5 IUI behandlinger i det private. Og valgte så at stoppe behandling da min krop ikke kunne klare mere, men blev sendt videre til IVF i det off. men der var 6 måneders ventetid.
Men måneden efter jeg var stoppet med behandling stod jeg med de to streger, helt øko.

Men jeg kender flere der har været igennem IVF hvor det er lykkes, muligheden er også meget større end IUI.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.