Dilemma..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Hanne_mor

smut afsted! :-)

Baby komme senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg tror faktisk jeg ville vælge den anden vej. Blive hjemme, forsøge, og når jeg så var gravid rejse med min mand.

Der er så heller ingen andre i verden jeg har haft lyst til at rejse med i den tid vi har været i behandling. Mig og Ham og Kvalitid 

Men gør som du har lyst til og føler for. Hvor er han sød din mand. 

Anmeld

27. april 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

Det har du ret i.. Tak

Huuuusk at fortælle os herinde hvad du når endelig frem til!

Det var så lidt 

Anmeld

27. april 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Jeg står i den situation, at jeg har mulighed for at komme til Fæøerne i tre uger i juni med universitetet - en ret god mulighed for at komme lidt væk og have noget ekstra at skrive på CV'et..

Problemet er bare, at hvis jeg vælger at tage afsted kan vi ikke komme igang med vores næste IVF-forsøg før august/september (alt efter min mens), da klinikken har ferielukket i juli..

Synes virkelig det er et svært valg for vil jo gerne have en bebs hurtigts muligt, men er på den anden side bange for, at jeg kommer til at fortryde det, hvis jeg ikke tager afsted og vi ikke får en bebs.. Jeg er virkelig i tvivl om, hvad der er det rigtige valg.. Den ene dag hælder jeg til det ene og den næste til det andet..

Hvad ville i gøre?

Lisbeth

Jeg syntes helt klart at du skal tage afsted
Jeg tror du vil fortryde det hvis du ikke gør.

Held og lykke med beslutningen søde

Anmeld

27. april 2011

kvinde84

Av ja, den er svær  Jeg synes at man må sætte sig ned og tænke grundigt efter hvad det er man vil - og hvad man kommer til at fortryde mest, hvis man udsætter/aflyser det.

Jeg fik f.eks. for 4 år siden lavet en større nyreoperation. Jeg fik fra færøerne at vide at det skulle være en kikkertoperation, men da jeg kom på rigshospitalet til rutinetjek før op., fik jeg at vide at det alså skulle være en åben op. Denne tager for det første meget længere tid at komme sig efter., og for det næste fik de ikke helt de resultater som de havde håbet på, når jeg var til eftertjek. Vi havde bestilt flybilett ca en mdr efter op. Og lægerne frarådede mig at tage afsted.

Den skulle jeg så tygge på. Jeg besluttede at tage afsted alligevel, og det var den bedste oplevelse jeg har haft i mit liv - og der skete heldigvis heller ingenting  

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

Bambii skriver:

Hvis det var mig, så tror jeg måske at jeg ville vælge at tage med til færøerne for det er en oplevelse for livet.. I har jo chancen for at komme igang til august/september som du jo selv siger, du kan ikke bare udsætte turen til færøerne, men det kan du med pb..

Men det er jo selvfølgelig op til dig selv..

lige hvad jeg ville have sagt

dejligt at komme lidt væk fra det hele og opleve noget som du aldrig vil glemme..  

Anmeld

27. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Jeg står i den situation, at jeg har mulighed for at komme til Fæøerne i tre uger i juni med universitetet - en ret god mulighed for at komme lidt væk og have noget ekstra at skrive på CV'et..

Problemet er bare, at hvis jeg vælger at tage afsted kan vi ikke komme igang med vores næste IVF-forsøg før august/september (alt efter min mens), da klinikken har ferielukket i juli..

Synes virkelig det er et svært valg for vil jo gerne have en bebs hurtigts muligt, men er på den anden side bange for, at jeg kommer til at fortryde det, hvis jeg ikke tager afsted og vi ikke får en bebs.. Jeg er virkelig i tvivl om, hvad der er det rigtige valg.. Den ene dag hælder jeg til det ene og den næste til det andet..

Hvad ville i gøre?

Lisbeth

ved ikke hvad jeg ville vælge... så sender dig lige en masse...

Anmeld

27. april 2011

nielsen80

Hej søde.

Hold op hvor jeg synes, den er svær. Jeg tror, det vigtige er, at DU virkelig føler du træffer det rigtige valg. Vælger du at tage afsted, selvom hjetet egentlig siger PB, så tror jeg du går nogle rigtige hårde måneder i møde. Men hvis du vitterligt føler, det er det bedste for dig, så skal du tage afsted. 

Personligt går jeg meget ind for, at vi behandlingskvinder passer på os selv i forløbet. Det er meget nemt at glemme sig selv imellem alle sprøjterne og hormonerne, og dette dilema kræver netop du virkelig mærker efter. Vælger du at tage afsted, synes jeg ikke, du skal se på det som udsættelse af PB, men som en måde, hvorpå du kan give din krop og sjæl et boost, som den har brug for - netop for at PB så lykkes!

Ved ikke om du kunne bruge det til noget, men tænker bare med alt det din krop har været igennem det sidste stykke tid, er en pause måske ikke en dårlig ting i forhold til succesrate i næste forsøg.

Kæmpe

Anmeld

27. april 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Huuuusk at fortælle os herinde hvad du når endelig frem til!

Det var så lidt 

Det skal jeg nok Jeg tager mig lige weekenden til at tænke over det..

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Lige en opdate (som lovet).. Jeg har besluttet mig for at tage afsted og holde en pause fra projekt-baby - og jeg glæder mig 

Tak for jeres gode råd søde piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.