Dilemma..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Jeg krydser lige fingre for jer 

Når du stiller det op på den måde, så synes jeg du skal tage afsted! For som sagt.... Behandlingen løber ingen steder. Jeg er sikker på at det er rigtig, rigtig hårdt at skulle udsætte det, når I netop står i den situation. Men hvis rejsen er nu eller aldrig, og behandlingen er nu eller senere....  Hvad siger det så dig?

Ja, jeg har nok også inderst inde lyst til at tage afsted.. Men hold op, hvor det føles som en egoistisk beslutning.. Min mand er så dejlig og siger, at det 100 % er min beslutning.. Han vil aldrig sige det, men jeg ved, at han ikke har lyst til at holde en behandlingspause på 3 måneder.. Det gør det bare så svært.. For jeg kan jo desværre ikke tage ham med til Fæøerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

Ja, jeg har nok også inderst inde lyst til at tage afsted.. Men hold op, hvor det føles som en egoistisk beslutning.. Min mand er så dejlig og siger, at det 100 % er min beslutning.. Han vil aldrig sige det, men jeg ved, at han ikke har lyst til at holde en behandlingspause på 3 måneder.. Det gør det bare så svært.. For jeg kan jo desværre ikke tage ham med til Fæøerne

Hm. Et helt nyt aspekt. Tror I to må sætte jer ned og snakke om det, godt og grundigt  

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Hm. Et helt nyt aspekt. Tror I to må sætte jer ned og snakke om det, godt og grundigt  

Det har vi gjort MANGE gange.. Min mand siger hele tiden, at jeg skal tage afsted, hvis jeg har lyst til det.. Han vil aldrig stå i vejen for mine drømme (en af grundene til, at jeg elsker ham så højt) - heller ikke selvom han gerne vil noget andet..

Ihh, hvor er det bare svært..

Anmeld

26. april 2011

nilleb1978

NIKE siger det så smukt... JUST DO IT!

Tænk på at når du bliver gravid, så har du dit barn resten af livet. Dette er måske en chance du kun får en gang i livet

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

Det har vi gjort MANGE gange.. Min mand siger hele tiden, at jeg skal tage afsted, hvis jeg har lyst til det.. Han vil aldrig stå i vejen for mine drømme (en af grundene til, at jeg elsker ham så højt) - heller ikke selvom han gerne vil noget andet..

Ihh, hvor er det bare svært..

Hm. Jeg tænker at det er vigtigt, at du også tænker lidt på dig selv - så du udlever dine drømme,og ikke sætter egne fornøjelser på standby, fordi man har sin familie. Prøv at tænk på hvor bitter du kan blive, hvis du fortryder det. At gå et helt liv og fortryde er altså træls.  

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Kunne du ikke nå en behandling i maj smukke?

Jeg ville seriøst tage afsted, jeg udskød min uddannelse pga PB MEGET længe, og til sidst gad jeg ikke vente mere og gik i gang.

Hvis jeg var dig ville jeg springe ud i det, som andre skriver har kroppen også brug for at at slappe lidt af.

Så jeg ville nyde en lille rejse

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Kunne du ikke nå en behandling i maj smukke?

Jeg ville seriøst tage afsted, jeg udskød min uddannelse pga PB MEGET længe, og til sidst gad jeg ikke vente mere og gik i gang.

Hvis jeg var dig ville jeg springe ud i det, som andre skriver har kroppen også brug for at at slappe lidt af.

Så jeg ville nyde en lille rejse

Desværre ikke, da vi skal have en måneds pause mellem behandlingerne for at undgå overstimulering Men til gengæld skal vi prøve IVF med kort protokol næste gang, så det tager knap så lang tid

Jeg håber, at dig og spiren har det godt:-)

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Hm. Jeg tænker at det er vigtigt, at du også tænker lidt på dig selv - så du udlever dine drømme,og ikke sætter egne fornøjelser på standby, fordi man har sin familie. Prøv at tænk på hvor bitter du kan blive, hvis du fortryder det. At gå et helt liv og fortryde er altså træls.  

Det har du ret i.. Tak

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Desværre ikke, da vi skal have en måneds pause mellem behandlingerne for at undgå overstimulering Men til gengæld skal vi prøve IVF med kort protokol næste gang, så det tager knap så lang tid

Jeg håber, at dig og spiren har det godt:-)

Vi har det fint smukke

Hul i det jeg havde taget afsted hihi, har altid drømt om at komme der til, har hørt der er såååååå smukt

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Vi har det fint smukke

Hul i det jeg havde taget afsted hihi, har altid drømt om at komme der til, har hørt der er såååååå smukt

Dejligt at høre

Det ender nok også med, at jeg tager afsted.. Men hold op, hvor er det svært.. ØV ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.