Dilemma..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Lisbeth1985

Hej piger!

Jeg står i den situation, at jeg har mulighed for at komme til Fæøerne i tre uger i juni med universitetet - en ret god mulighed for at komme lidt væk og have noget ekstra at skrive på CV'et..

Problemet er bare, at hvis jeg vælger at tage afsted kan vi ikke komme igang med vores næste IVF-forsøg før august/september (alt efter min mens), da klinikken har ferielukket i juli..

Synes virkelig det er et svært valg for vil jo gerne have en bebs hurtigts muligt, men er på den anden side bange for, at jeg kommer til at fortryde det, hvis jeg ikke tager afsted og vi ikke får en bebs.. Jeg er virkelig i tvivl om, hvad der er det rigtige valg.. Den ene dag hælder jeg til det ene og den næste til det andet..

Hvad ville i gøre?

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Dinna88

Uha. Den er svær Jeg har altid sagt til mig selv, at jeg ikke må give slip på oplevelser for familien, meget hårdt stillet op. Jeg skal sandsynligvis et halvt år til udlandet og bo som en del af min kommende uddannelse. Og ja, så skal jeg flytte fra min kæreste... Men han er der jo stadig når jeg kommer hjem

Kan du måske se sådan på det? 

Anmeld

26. april 2011

Bambii

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Jeg står i den situation, at jeg har mulighed for at komme til Fæøerne i tre uger i juni med universitetet - en ret god mulighed for at komme lidt væk og have noget ekstra at skrive på CV'et..

Problemet er bare, at hvis jeg vælger at tage afsted kan vi ikke komme igang med vores næste IVF-forsøg før august/september (alt efter min mens), da klinikken har ferielukket i juli..

Synes virkelig det er et svært valg for vil jo gerne have en bebs hurtigts muligt, men er på den anden side bange for, at jeg kommer til at fortryde det, hvis jeg ikke tager afsted og vi ikke får en bebs.. Jeg er virkelig i tvivl om, hvad der er det rigtige valg.. Den ene dag hælder jeg til det ene og den næste til det andet..

Hvad ville i gøre?

Lisbeth

Hvis det var mig, så tror jeg måske at jeg ville vælge at tage med til færøerne for det er en oplevelse for livet.. I har jo chancen for at komme igang til august/september som du jo selv siger, du kan ikke bare udsætte turen til færøerne, men det kan du med pb..

Men det er jo selvfølgelig op til dig selv..

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Uha. Den er svær Jeg har altid sagt til mig selv, at jeg ikke må give slip på oplevelser for familien, meget hårdt stillet op. Jeg skal sandsynligvis et halvt år til udlandet og bo som en del af min kommende uddannelse. Og ja, så skal jeg flytte fra min kæreste... Men han er der jo stadig når jeg kommer hjem

Kan du måske se sådan på det? 

Hmm.. Måske.. Behandlingen løber jo ingen steder..

På den anden side er vi godt igang og vi håber selvfølgelig at det lykkes i næste forsøg (men vi ved jo også, at det ikke er sikkert, at det bliver sådan)..

Synes bare, at det er SÅ svært at vælge.. For uanset hvad jeg vælger, fravælger jeg noget jeg gerne vil..

Anmeld

26. april 2011

Miia90

Jeg ville personligt tage afsted

Du kunne komme på andre tanker.

og de gemmer jo også på et lille eksimoæg i maven, som jeg tror på bliver til jeres lille guldklump til nytår

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

Jeg ville personligt tage afsted

Du kunne komme på andre tanker.

og de gemmer jo også på et lille eksimoæg i maven, som jeg tror på bliver til jeres lille guldklump til nytår

Jeg tror desværre ikke, at der kommer en eskimo til os i dette forsøg Testede i hvert fald bragende negativ i morges

Anmeld

26. april 2011

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror desværre ikke, at der kommer en eskimo til os i dette forsøg Testede i hvert fald bragende negativ i morges

det er jeg ked af

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

Hmm.. Måske.. Behandlingen løber jo ingen steder..

På den anden side er vi godt igang og vi håber selvfølgelig at det lykkes i næste forsøg (men vi ved jo også, at det ikke er sikkert, at det bliver sådan)..

Synes bare, at det er SÅ svært at vælge.. For uanset hvad jeg vælger, fravælger jeg noget jeg gerne vil..

Jeg krydser lige fingre for jer 

Når du stiller det op på den måde, så synes jeg du skal tage afsted! For som sagt.... Behandlingen løber ingen steder. Jeg er sikker på at det er rigtig, rigtig hårdt at skulle udsætte det, når I netop står i den situation. Men hvis rejsen er nu eller aldrig, og behandlingen er nu eller senere....  Hvad siger det så dig?

Anmeld

26. april 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Hvad ville i gøre?

Lisbeth

Kender jo alt for godt den ulidelige ventetid der er pga. det ene eller det andet.

Men jeg synes helt bestemt også, at du skal tage afsted.

Turen kommer måske aldrig igen, men om et par måneder kan i komme i gang med behandling igen.
Vi tog en kold tyrker efter 3 ÆO, og valgte at holde pause i 4-5 mdr., for at give min krop en pause og trække vejret og så gik vi ellers stille og roligt i gang med akupunktur behandlinger.

Og det virkede, jeg blev gravid ved næste ÆO, og har nu en dreng på 18 mdr

Anmeld

26. april 2011

Miss BananaHammock

Den er svær! Men tror jeg ligesom de andre også vil sige - tag afsted! 

Måske det giver kroppen fred til at blive total eskimoklar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.