Svangerskabsforgiftning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Stéphanie

KittyGirl skriver:

nå jo! Og så skal du holde øje med din vægt... en hurtig vægtstigning er heller ikke godt.... (jeg tog 7 kg. på i løbet af 3 dage)

Hold da op! Det var ikke så lidt Tror vægten bliver besøgt lidt mere end den hidtil har været, har ikke været helt så enig med den når den siger "kun en af gangen, tak!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Stéphanie

liwsmor skriver:

du skal holde øje med vand i kroppen, hovedpine, svimmelhed, ondt i øveste del i maven.. men hvis de læge ikke har tid før fredag er det ikke meget slemt. hvis det meget slemt med de her ting skal du kontakt lægevagten eller fødegangen

Det vil jeg gøre

Tusind tak for svar 

Anmeld

26. april 2011

Stéphanie

malenecl skriver:

Har jeg også fået at vide at jeg har - pga. noget æggehvide i min urin. Min jordemoder sagde at hvis jeg fik mere hovedpine end jeg har i forvejen, eller flimren for øjnene, trykken for brystet eller mere væske i kroppen(har i begge ben, fødder, hænder og arme), så skulle jeg ringe med det samme og ind og undersøges.

- Malene, 39+2

Okay, holder ekstra øje med det så

Tusind tak for svar

Anmeld

26. april 2011

liwsmor

momse22 skriver:

Det vil jeg gøre

Tusind tak for svar 

det var så lidt.. 

Anmeld

27. april 2011

smlmea

Jeg vil så gerne komme med en skræmme historie,da jeg ventede min datter,skulle jeg på sygehuset til en vækstscanning,6 timer senere havde jeg født ved et AKS pga. svær SSF,som kun blev opdaget,fordi overlægen tog mit blodtryk,og en urinstix,for jeg havde ingen symptomer what so ever,og faktisk viste det sig,at jeg havde haft SSF i ihvertfald 4 uger,men det vidste vi jo ikke,da jeg jo havde det fint.

Det jeg vil med min historie er,at man skal tage SSF meget alvorligt,og kontante FG med det samme,hvis der er den mindste mistanke om SSF,for det kan få fatale konsekvenser for både mor og barn,hvis man ikke opdager det i tide,så jeg synes du skal ringe til FG,også selv om du skal cykle de 45 km..

Jeg krydser finger for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.