momse22 skriver:
WHAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?
Håber du er helt okay nu?
Vil helt sikkert lytte til min krop! Kan godt se du har ret i det med FG vs. læge, det har bare været det nemmeste med lægen da jeg har 45km til FG og ingen bil hvorimod jeg har 500m til vagtlægen så har virkelig bare valgt den lette løsning lige i nuet, men vil da helt klart ændre det nu. Havde bare ikke lige tænkt at hvis der var noget ville jeg alligevel blive sendt til FG.
Gav det overhovedet mening?
Jeg er helt okay nu
Men jeg tog blodtryksnedsættende medicin 1 måned før jeg fødte og 3 måneder efter jeg havde født.. og i 4 uger efter jeg havde født stak jeg mig i benet hver dag med blodfortyndende...
født og født... det endte ud i kejsersnit 37+4 ..
bare lyt til din krop... og selvom der er 45 km. så ring alligevel til FG, fortæl PRÆCIS hvad du oplever og hvad du mærker.. de har altså mere forstand på at kunne vejlede dig .... og så evt. sig at du kan få taget blodprøver hos lægen næste dag... for det er det de gør mht. svangerskabforgiftning, der følger de dine blodprøver for at holde øje med hvornår det giver udsving i lever og nyrer osv. for så er det dit liv er i fare... og den bettes...
Giver det mening? uden at skabe alt for meget panik....
(det er sådan jeg har fået det forstået og fortalt)
Anmeld