Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe ja manden må nok hellere indstille sig på lidt af hvert Jamen det er også kun gode tårer
Hehe ja manden må nok hellere indstille sig på lidt af hvert
Jamen det er også kun gode tårer
hehe ja det må han nok
Lyder godt søde Smiler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej hvor dejligt! Og en hel uge frem er ikke at kimse ad
Secrets skriver: Nej hvor dejligt! Og en hel uge frem er ikke at kimse ad
Nope, og slet ikke når jeg var helt sikker på at jeg havde ret
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ej hvor funky!! Det forstår jeg slet ingenting af!
Ej hvor funky!! Det forstår jeg slet ingenting af!
Jeg er også sat til den 28/29 november og jeg er 9+2 idag og uge 10 så den er god nok
Ludo skriver: Jeg er også sat til den 28/29 november og jeg er 9+2 idag og uge 10 så den er god nok
Ok, det giver logisk set også mere mening, men på min scanning står der termin 29/11/11 og uge 8+5 +/- 5 dage som der altid står.
Jeg er helt forvirret nu
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Er lige hjemvendt fra scanning og blev frem igen med en uge Så fik jeg ret og min termin hedder nu 29/11/11 i stedet for 5/12/11. Havde selv satset på ca 27/28 nov. Så det var bare dejligt Baby hoppede og dansede, og nu kan jeg SLET SLET ikke vente til NF Jubiiii
Er lige hjemvendt fra scanning og blev frem igen med en uge Så fik jeg ret og min termin hedder nu 29/11/11 i stedet for 5/12/11. Havde selv satset på ca 27/28 nov. Så det var bare dejligt
Baby hoppede og dansede, og nu kan jeg SLET SLET ikke vente til NF
Jubiiii
Alexis - hvor fantastisk
CmarianN skriver: Alexis - hvor fantastisk
Jaaaaa Det er stort
iiih hvor er det altså bare SKØØØØØNT!
Det blir så dejligt for jer, og kan godt forstå du glæder dig til NF! det er den mest fantastiske scanning (efter min mening!)
VNB skriver: iiih hvor er det altså bare SKØØØØØNT! Det blir så dejligt for jer, og kan godt forstå du glæder dig til NF! det er den mest fantastiske scanning (efter min mening!)
Jeg kan slet ikke vente....
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg kan slet ikke vente....
kan jeg godt forstå og der er jo heldigvis ikke så længe til!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128