Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NR3ønskebarn skriver: Hehe ja det kender jeg godt Smiler... IHhh kan slet ikke glemme den dag jeg så du skrev at du var gravid Kæft jeg blev glad altså hihi... Tillykke søde
Hehe ja det kender jeg godt Smiler... IHhh kan slet ikke glemme den dag jeg så du skrev at du var gravid Kæft jeg blev glad altså hihi... Tillykke søde
Årh Få lige en som mig til at tude
Dejligt at høre søde..
Mullepigen86 skriver: Dejligt at høre søde..
Tak... Ja det er bare rigtig dejligt
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Er lige hjemvendt fra scanning og blev frem igen med en uge Så fik jeg ret og min termin hedder nu 29/11/11 i stedet for 5/12/11. Havde selv satset på ca 27/28 nov. Så det var bare dejligt Baby hoppede og dansede, og nu kan jeg SLET SLET ikke vente til NF Jubiiii
Er lige hjemvendt fra scanning og blev frem igen med en uge Så fik jeg ret og min termin hedder nu 29/11/11 i stedet for 5/12/11. Havde selv satset på ca 27/28 nov. Så det var bare dejligt
Baby hoppede og dansede, og nu kan jeg SLET SLET ikke vente til NF
Jubiiii
Hvor er det fantastisk....
MoarJ skriver: Hvor er det fantastisk....
Ja Det er langsomt ved at gå op for mig at den er go nok
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja Det er langsomt ved at gå op for mig at den er go nok
Det er sq dejligt for Jer....
MoarJ skriver: Det er sq dejligt for Jer....
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Årh Få lige en som mig til at tude
Hehe de kære hormoner Det kan sagtens blive værre det der med at være ultrafølsom smiler... Vil kun dit bedste søde
NR3ønskebarn skriver: Hehe de kære hormoner Det kan sagtens blive værre det der med at være ultrafølsom smiler... Vil kun dit bedste søde
Hehe ja manden må nok hellere indstille sig på lidt af hvert
Jamen det er også kun gode tårer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128