Er det okay at være venner med sine eks'er ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, mener i så det er i orden at være venner med sine eks'er på facebook?  Selv synes jeg at ekskærester er fortid og bør forblive fortid... og kan slet ikke klare det at min kæreste har flere at sine eks'er som venner på face, selv har jeg ikke nogle af mine som venner. Det jo så min mening, hvad mener i?

Som du selv skriver så er det fortid.. Han har jo valgt lige præcist dig, så hvorfor skulle han ik kunne snakke med en eks, hvis de har et godt venskab sammen!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

morethanperfect

Hmm , jeg er venner med mine ekskærester på facebook .. Hehe .. Kan ik se noget problem i det . Min kæreste er også venner med hans

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

Slet ikke 

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Hvorfor skulle man ikke det? Der var jo en grund til at  man fandt sammen i sin tid - bla at det var en person man kunne lide. Og man er ikke kærester mere af en grund - det duede bare ikke Der er tale om personer, der kender dig på godt og ondt, og de kan være en værdifuld resource for dig af samme grund. Selv er jeg venner med 3 af mine exer på fb og den ene snakker jeg med på sms flere gange om ugen. Han er gift og vi har ikke lyst til at være kærester igen. Men vi var geniale venner og det skulle da ikke ødelægges bare fordi vi ikke fungerede som par

Netop...lige mine ord.
De deler jo en del af ens fortid og nogle minder, som forhåbentligt også har været gode, og forfor udelukke dem fra ens liv.

Anmeld

27. april 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, mener i så det er i orden at være venner med sine eks'er på facebook?  Selv synes jeg at ekskærester er fortid og bør forblive fortid... og kan slet ikke klare det at min kæreste har flere at sine eks'er som venner på face, selv har jeg ikke nogle af mine som venner. Det jo så min mening, hvad mener i?

jeg syntes det er helt okay. jeg har dog i nit liv kun haft 2 kærester hvor jeg er sammen med den ene stadig.

men den første er jeg nærmest vokset op med og han er i dag en meget nær ven.

men vil også sige hvis man er en person som har haft mange ville jeg kun have dem som ven der har betydet mest for mig som ven på face...

Anmeld

27. april 2011

Maddox

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne være venner med sine eks'er på FB

Jeg selv er venner med flere af min eks'er fra way back.. Altså allesammen nogle som jeg var kæreste med som HELT ung. Jeg synes stadig det er spændende at følge lidt med i hvad der nu engang sker i deres liv, at de bliver gift, får børn, osv...

Min kæreste er ikke på FB, men hvis han var, skulle han selvfølgelig være lige så velkommen til, at være venner med hans eks'er.

Anmeld

27. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg har flere af mine eks kærester som venner. men vi forblev også venner efter vi stopped sammen. og den dag idag er der intet problem med at snakke sammen. vi snakker godt sammen der er dog nogen af dem jeg ikke har men vi havde også vores problemer den gang og derfor snakker vi ikk sammen mere. men de fleste snakker jeg fint med og kæresten siger intet han er selv venner med nogen af hans ekser

Anmeld

27. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Ja, jeg har skrevet andet, da det jo kommer meget an på, om bruddet har været 50/50 eller om den ene part stadig har følelser for den anden, for så er det ret så svært BARE at være venner. Selv på facebook Og er man så i et nyt forhold, så kan det jo godt give nogle problemer.

Mette - der selv har x på facebook

Anmeld

27. april 2011

Loa

Det kommer jo helt an på hvem man er.....  

Jeg er ikke venner med nogen på FB "bare" for at være venner med dem, dvs. eftersom jeg ikke har noget at gøre med nogen af mine x'er er jeg heller ikke venner med dem derinde..... Det samme med min mand.....

Anmeld

28. april 2011

eElak

Anonym skriver:

æhm... Ja.... Intet problem herfra.

Jeg er selv venner med flere X'er. Bl.a. faren til mit barn.

Synes ikke man kan pakke det så hårdt ind, med at Xer er fortid. For det første kan man jo godt have haft et venskab inden man begyndte at være kærester.

Derudover kan Xkæresten også være en god ven af familien.

og ja - den åbenlyse - når der er børn inde i billedet, så kan jeg slet ikke se problemet.

Så længe at personerne er afklaret med hinanden, og ikke stadig sidder og flirter på fjæset (eller andre steder), så er jeg ret ligeglad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.