Er det okay at være venner med sine eks'er ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

qp

Nu synes jeg det afhænger lidt af hvordan man bruger facebook... Jeg selv skriver ikke ret meget privat på min side - og deler ikke oplysninger som jeg ikke er bevidst om. Hvis jeg eks. er ked af det, så kommer det ikke til, at figurere i min status da det slet ikke er sådan jeg bruger sitet.

Nogle er bare venner med ALLE!! Men sådan er vi så forskellige, jeg kender alle dem jeg er venner med på facebook, dog er der få stk som eks. nogle herfra som jeg dog desværre aldrig har mødt.

Jeg er venner med nogle eks'er og så er der andre af mine eks'er hvor der simpelthen har været for meget historie - og dem er jeg bevidst ikke venner med. De er fortid af den dårlige slags og det har jeg lagt bag mig. Jeg ser derfor ingen årsag til, at være venner med eks'er hvor bruddet måske har været lidt voldsomt eller der eks. er sket for mange dårlige ting i den periode man var sammen.

Nå men der kom vidst lidt af hvert hvad angår mine holdninger til facebook frem der

Men svar: Afhænger af hvem eks'en er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Sof

Ja og nej... Hvis nu jeg snakkede godt med nogle af mine x'er og de nu bare var gode venner, så ville jeg da have dem på facebook, men jeg har ikke nogen x'er der fortjener at være på min facebook, så det er så nemt  Jeg er så utrolig kedelig at jeg ikke gider snakke med x'er da der jo er en grund til at det er en x. Jeg snakker kun med en og det er Siljes far, og det er fordi jeg skal, for var jeg ikke tvunget, så gjorde jeg det godt nok ikke

Anmeld

26. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Hvorfor skulle man ikke det? Der var jo en grund til at  man fandt sammen i sin tid - bla at det var en person man kunne lide. Og man er ikke kærester mere af en grund - det duede bare ikke Der er tale om personer, der kender dig på godt og ondt, og de kan være en værdifuld resource for dig af samme grund. Selv er jeg venner med 3 af mine exer på fb og den ene snakker jeg med på sms flere gange om ugen. Han er gift og vi har ikke lyst til at være kærester igen. Men vi var geniale venner og det skulle da ikke ødelægges bare fordi vi ikke fungerede som par

Anmeld

26. april 2011

4kløver

Er venner med min xx. Men ikke x vi kan ikke finde ud af at tale pænt selv om vi har børn samme.

Anmeld

26. april 2011

Ellim

Det er helt okay.. hvorfor ikke!? 

Anmeld

26. april 2011

nvm

jeg synes det er okay hvis man har barn/børn med x'en

Anmeld

26. april 2011

N&J

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, mener i så det er i orden at være venner med sine eks'er på facebook?  Selv synes jeg at ekskærester er fortid og bør forblive fortid... og kan slet ikke klare det at min kæreste har flere at sine eks'er som venner på face, selv har jeg ikke nogle af mine som venner. Det jo så min mening, hvad mener i?

Jeg syntes faktisk det er lidt småligt hvis man ikke "må" have sine xkærester som venner, og hvornår skiller det så, må man heller ikke have barndomskærester, jeg kigger da ikke på mine x'er og tænker ham der har jeg da kysset eller været sammen med når jeg ser deres billede, de er x'er, dvs ikke længere nogen jeg har følelser for, men de er da en stor del af hvem jeg er i dag ligesom alle mine andre venner..

har en skov af efterskolevenner (jeg tror faktisk at vi fra eftersskolen skulle slette hinanden fordi vi havde været sammen i tidernes løb så havde vi nærmest ingen efterskolevenner tilbage.. det er da fuldstændig ligegyldigt den dag i dag).. 

Anmeld

26. april 2011

MaliksMor

absolut nej....

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, mener i så det er i orden at være venner med sine eks'er på facebook?  Selv synes jeg at ekskærester er fortid og bør forblive fortid... og kan slet ikke klare det at min kæreste har flere at sine eks'er som venner på face, selv har jeg ikke nogle af mine som venner. Det jo så min mening, hvad mener i?

Jeg har alle mine x'er som venner på FB, og det kan jeg overhovedet ikke se at det er noget problem.
Og min mand har heller ingen problemer.
Faktisk var mine 2 ungers far min bedste ven igennem alle årene, og var også en god og nær ven til min nuværende mand.

Jeg har nemlig aldrig været uvenner med mine x'er som sådan, vi gik altid fra hinanden netop som venner, og har aldrig kunnet forstå hvorfor det skal blive til had og krig, bare fordi man ikke kan leve sammen.

Men igen..det afhænger jo nok af hvor meget i ballance man er med sig selv, og jeg har aldrig lidt af nogen former for jalousi.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

Maise

hos os er det okey. vi er begge venner med flere af vores eks´er og lægger intet i det. En af mine ekser kommer her en sjælden gang imellem, både med og uden hans nye dame. Det er 10 år siden vi var kærester. Vi er rigtig gode venner og jeg er tæt med hans søster. Min eks brors kæreste som jeg har kendt i alle årene ser jeg også. Jeg er blevet for gammel til jalousi og ved hvor jeg har min kæreste og omvendt.

Hvad er du bange for?? eller hvorfor generer det dig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.