Er det okay at være venner med sine eks'er ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det iorden at have sine ekskærester som ven på facebook?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.521 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, mener i så det er i orden at være venner med sine eks'er på facebook?  Selv synes jeg at ekskærester er fortid og bør forblive fortid... og kan slet ikke klare det at min kæreste har flere at sine eks'er som venner på face, selv har jeg ikke nogle af mine som venner. Det jo så min mening, hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Mira0911

Det kommer vel an på så meget.... 

Hvis man har et godt venskab efter forholdet, kan jeg ikke se noget problem i det... 

Anmeld

26. april 2011

modesty

Ja, det er absolut okay. Er selv fb ven med alle mine eks'er, og det er min kæreste også med sine :-)

Anmeld

26. april 2011

DLM

Tja hvis man har et rigtig godt venskab og det absolut ikke er andet så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle kunne

Anmeld

26. april 2011

LISBETH:-)

Synes det er helt ok. Er selv venner med en hel del eks'er og det er min mand også - han er enda stadig venner IRL med en eks, som så nu er gift og har et barn, og dem ses vi jævnligt med.

Jeg ser intet problem i det. Stoler på min mand og han stoler på mig. Jeg gidder ikke bruge mit liv på at gå og være jaloux.

Anmeld

26. april 2011

Tip!

begge dele.. kommer an på hvordan forholdet er stoppet..

Min eks fikser alt mit elektronik når jeg har lavet ballade..  Han er vel ikke ingeniør for ingenting...

Anmeld

26. april 2011

FrkT

Synes det kommer an på så meget, specielt hvor seriøst forholdet var. Var det et lille nærmest ubetydeligt forhold da man var teenager synes jeg ikke der er noget galt i det. Men var det et alvorligt forhold, hvor man fx har boet sammen og/eller haft meget stærke følelser for hinanden, så synes jeg lidt det er mangel på respekt overfor ens nuværende partner. Men igen, det kommer an på så meget - nogle kan jo godt være blevet tætte og udelukkende venskabelige overfor hinanden efter et meget seriøst forhold, ligesom nogle kan have følelser i klemme efter et mindre seriøst. Til alle regler er der jo også undtagelser. Så jeg må sige det kommer an på situationen.

Selv er jeg ven med 1 af mine eks'er, som var et sommerferieforhold da jeg var 14 og han var 15, som der slet ikke er noget i mere. Resten af mine eks'er er ikke på facebook eller også er jeg bare ikke ven med dem.

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Flow skriver:

begge dele.. kommer an på hvordan forholdet er stoppet..

Min eks fikser alt mit elektronik når jeg har lavet ballade..  Han er vel ikke ingeniør for ingenting...

hmm her ved jeg desværre at en del af hans ekser gerne så ham hos sig igen  og det er dem der er gået fra ham... derfor ser jeg dem nok også lidt som en trussel mod hans og mit forhold. derfor jeg er imod det.

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hmm her ved jeg desværre at en del af hans ekser gerne så ham hos sig igen  og det er dem der er gået fra ham... derfor ser jeg dem nok også lidt som en trussel mod hans og mit forhold. derfor jeg er imod det.

Fortæl ham hvordan du har det... 

Anmeld

26. april 2011

Tip!

Anonym skriver:

hva skulle der ske ved at han snakker med dem? du skal stole på ham og at han ikke gør noget udenom...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.