Har du farvet hår i løbet af din graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

lukasmor

Jeg farvede hår da jeg var 2 måneder henne - inden jeg vidste jeg var gravid, men heldigvis var det "kun" en toningsfarve så det var ikke det skarpeste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Anneiris

Jeg farvede mit hår 2 gange
- begge gange af min gravide frisør, som også selv farvede sit hår, og står i dampene hvér dag som så sagde at hun aldrig havde hørt, eller læst om der er nogen børn som har taget skade af det.

- Jeg gjorde det faktisk kun fordi jeg normalt er blond, og min farve er sort, og går rigtig rigtig meget op i mig selv, og følte derfor på ingen måde for at rende rundt med halvdelen af mit hår sort og resten blond.

Min mening

Anmeld

26. april 2011

Anneiris

PS!

Min datter fejler absolut ingenting hun er dejlig sund og rask

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Foltæl meget gerne hvorfor du valgte det du gjorde

Jeg har aldrig farvet hår under mine graviditeter..heller ikke for alle de mange år siden.
I det hele taget er det ekstremt sjældent jeg gør det, for jeg anser det for at være særdeles usundt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Savannah

sbs78 skriver:

Jeg svarede at jeg havde selv fået farvet hår imens jeg var gravid.

Ja, også skrev du "Men jeg er også frisør" og jeg søger såmænd bare koblingen  

Anmeld

26. april 2011

Skouboe

Jeg fik lyse striber i håret da jeg var omkring uge 38 med min yngste...

Jeg har 2 børn med 18 måneders mellemrum, så det var på det tidspunkt laaaaang tid siden jeg havde fået gjort noget som helst, og jeg var super træt af at ligne en klud.

Jeg skulle til 30 års fødselsdag og besluttede mig for at nu skulle det være.

Jeg tror aldrig at kemikalier er sunde mens man er gravid, men jeg tror ikke de gør så stor skade til sidst i graviditeten, hvor alting er færdiglavet og baby bare skal vokse, og jeg har efterhånden lært at man også er nødt til at være andet end mor hele tiden. Nogen gange er det okay at have behov for at gøre noget for sig selv, så længe det er med måde.

Anmeld

26. april 2011

Kamulla

min søster er frisør og fik mig overbevist om at hvis jeg fik striber med hætte under udsugning ville der ikke ske noget da jeg ikke ville indånde de dampe og farven ville ikke være i kontakt med min hovedbund..

så fik lavet striper 1 gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.