Har du farvet hår i løbet af din graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

eElak

Nej det har jeg ikke..

Havde ikke behovet for det - længere er den sådan set ikke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

sbs78

jo jeg har fået farvet mit hår, en del gange i mens jeg var gravid, og har gjort det alle tre gange jeg har været gravid. Men jeg er også frisør.

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

sbs78 skriver:

jo jeg har fået farvet mit hår, en del gange i mens jeg var gravid, og har gjort det alle tre gange jeg har været gravid. Men jeg er også frisør.

Okay Og der er vel ikke sket noget?

Anmeld

26. april 2011

4kløver

Ja det har jeg. Men viste ikke at jeg var gravid.

Anmeld

26. april 2011

sbs78

Anonym skriver:

Næe jeg har tre sunde piger.

Anmeld

26. april 2011

modesty

Sådan kan man ikke ræsonnere. Det er klart at der i langt de fleste tilfælde ikke vil ske noget. I de fleste tilfælde sker der jo heller ikke noget hvis en kvinde drikker en bajer om dagen eller ryger under sin graviditet. Men risikoen er der, det er jo veldokumenteret. Kan du leve med en 10% risiko? Eller bare 1%?

Jeg kunne ikke drømme om at farve mit hår under graviditet og amning. Og det er for resten en udbredt misforståelse at det kun er ammoniak i hårfarve der er farligt, der er masser af andre giftstoffer i hårfarve, også de økologiske. 

Anmeld

26. april 2011

Tennamor

Min frisør sagde, at det ikke skader at få lavet striber, da det ikke kommer ned i hovedbunden. Så fik lavet striber en enkelt gang, da jeg skulle til bryllup og gerne ville se lidt pæn ud

Anmeld

26. april 2011

Savannah

sbs78 skriver:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Mener du, at fordi du er frisør og står med hænderne i det hver dag, kan det være ligemeget om du også selv får farvet hår? 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Tennamor skriver:

Min frisør sagde, at det ikke skader at få lavet striber, da det ikke kommer ned i hovedbunden. Så fik lavet striber en enkelt gang, da jeg skulle til bryllup og gerne ville se lidt pæn ud

Nej, har nemlig også hørt at det ikke skader med striber

Anmeld

26. april 2011

svanen73

Jeg har droppet farvning og solarium mens jeg er gravid, det kan jeg godt leve med uden, mens det står på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.