Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Foltæl meget gerne hvorfor du valgte det du gjorde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Foltæl meget gerne hvorfor du valgte det du gjorde
Jeg gjorde det ikke.. Efter alle de ting om man ikke må fordi det kan skade barnet, så kunne jeg sagtens leve med udvoksning i 9 måneder.. Men det er så også blevet farvet og klippet til den store guldmedalje nu efter fødslen (ammer ikke)
Ja, jeg gjorde det en gang.. Det har vidst ikke betydet noget for min datter.. Hun er sund og rask
af strenge ordre fra min frisør måtte jeg kun få striber i... Det er jo kemikalier vi smider i vores hår, så nej... kunne heller ikke finde på at begive mig ud i den helt store hårfarvning, da jeg var gravid..
Nej og venter til jeg har født, har en meget pæn fartstribe i håret nu...
Jeg har gjort det 1 gang, men valgte at bruge en uden ammoniak og så var det ikke en permanent hårfarve..
jeg har ikke været til frisøren, andet end for en klipning, for vil ikke farve hår mens jeg er gravid... kan godt undvære det i 9 mdr. Men ved ikke helt med når jeg skal amme - tror jeg får lavet lyse striber.... men det er ikke sikkert...
Jeg er gravid nu og ville aldrig farve mit hår her under graviditeten - egentlig er årsagen meget simpel for mig - der er skadelige stoffer i hårfarve og er usundt for bebsen. Så for mit vedkommende lægger jeg forfængligheden bag mig og venter til jeg har født og ammet
/Fenja
Jeg ville aldrig farve hår under en graviditet pga kemikalierne og dampene fra hårfarven, Jeg lod mit blive min naturlige hårfarve inden jeg blev gravid for ikke at risikere en kæmpe udgroning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128