Har du farvet hår i løbet af din graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du farvet hår i løbet af din graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.205 visninger
36 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Foltæl meget gerne hvorfor du valgte det du gjorde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Foltæl meget gerne hvorfor du valgte det du gjorde

Da jeg var 9 uger henne fik jeg en naturfarve i, men ellers fik jeg det først farvet da jeg ikke ammede mere.

Anmeld

26. april 2011

Den lykkelige

Jeg gjorde det ikke..  Efter alle de ting om man ikke må fordi det kan skade barnet, så kunne jeg sagtens leve med udvoksning i 9 måneder.. Men det er så også blevet farvet og klippet til den store guldmedalje nu efter fødslen (ammer ikke)  

Anmeld

26. april 2011

Bare mig..

Ja, jeg gjorde det en gang.. Det har vidst ikke betydet noget for min datter.. Hun er sund og rask

Anmeld

26. april 2011

Tip!

af strenge ordre fra min frisør måtte jeg kun få striber i... Det er jo kemikalier vi smider i vores hår, så nej... kunne heller ikke finde på at begive mig ud i den helt store hårfarvning, da jeg var gravid..

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Nej og venter til jeg har født, har en meget pæn fartstribe i håret nu... 

Anmeld

26. april 2011

Hailiesmom11

Jeg har gjort det 1 gang, men valgte at bruge en uden ammoniak og så var det ikke en permanent hårfarve..

Anmeld

26. april 2011

Sitrani

jeg har ikke været til frisøren, andet end for en klipning, for vil ikke farve hår mens jeg er gravid... kan godt undvære det i 9 mdr. Men ved ikke helt med når jeg skal amme - tror jeg får lavet lyse striber.... men det er ikke sikkert...

Anmeld

26. april 2011

Fenja09

Jeg er gravid nu og ville aldrig farve mit hår her under graviditeten - egentlig er årsagen meget simpel for mig - der er skadelige stoffer i hårfarve og er usundt for bebsen. Så for mit vedkommende lægger jeg forfængligheden bag mig og venter til jeg har født og ammet 

/Fenja

Anmeld

26. april 2011

Jemion

Jeg ville aldrig farve hår under en graviditet pga kemikalierne og dampene fra hårfarven, Jeg lod mit blive min naturlige hårfarve inden jeg blev gravid for ikke at risikere en kæmpe udgroning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.