Mellemrum mellem tænderne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Corn

De to store har "mistet" deres mellemrum... Så jeg nøjes med mindstemandens lidt endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Vidunderligeunger

jep mega!! du får lige et billede af omtalte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

Inge Nielsen

Tanja. skriver:

Ihh ENDELIG kom nr 2 tand frem i går Hun fik den første 11 mdr og 3 dage gammel, men nu kom jeg lige til at se, HOLD DA FAST et mellemrum hun får mellem bisserne forneden foran Tror der kan være en hel fritte

Har jeres børn os meget mellemrum mellem fortænderne?

Knus tanja som nu har en lille kanin pige med 2 tænder

Der skal være mellemrum mellem tænderne!

Det er meget normalt med mellemrum mellem baby tænder. Mælketænderne er jo mindre end de blivende tænder, så der skal være plads til de blivende tænder, når baby tænderne falder ud. 

Puha, hvor er jeg bare glad for, at min datter har fået sine tænder. Husker tydeligt, at Sophia havde 40 i feber, da flere af hendes tænder voksede ud samtidigt. Det var var utroligt hårdt. Glad for, at det er et overstået kapitel 

Anmeld

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er også fordi hendes læbebånd ikke har trukket sig tilbage. Det gør det lige så stille ved alle børn!!!

Indtil da må de ligne chip og chap

Hvor gamle er de når det har trukket sig helt tilbage?

Lina er 2 år og 5 mdr. og hun har stadigvæk stort mellemrum mellem sine fortænder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

2babygirls

MoarHvidovre skriver:

Hvor gamle er de når det har trukket sig helt tilbage?

Lina er 2 år og 5 mdr. og hun har stadigvæk stort mellemrum mellem sine fortænder.

Jeg ved det faktisk ikke, Men jeg tror da snilt at der går nogle år, da ikke alle tænder er kommet frem og presset dem sammen.

Anmeld

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tina&Martin skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, Men jeg tror da snilt at der går nogle år, da ikke alle tænder er kommet frem og presset dem sammen.

Ok. Hun har fået alle sine tænder som hun skal have nu, men mon ikke, at de flytter sig når hun får flere om et par år. Vores dreng har ikke noget.

Anmeld

22. august 2011

aya-zia

Tanja. skriver:

Ihh ENDELIG kom nr 2 tand frem i går Hun fik den første 11 mdr og 3 dage gammel, men nu kom jeg lige til at se, HOLD DA FAST et mellemrum hun får mellem bisserne forneden foran Tror der kan være en hel fritte

Har jeres børn os meget mellemrum mellem fortænderne?

Knus tanja som nu har en lille kanin pige med 2 tænder

min datter på 5 har alle handes + hendes 6års tænder.... hun har skiftet 3 af det foreste for neden... og hun har STADIG mega mellemrum mellem fortænderne...

tandlægen siger at hendes tænder kun kan rettes med bøjle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.