Mellemrum mellem tænderne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

D.B.L

dorthemus skriver:

Åh ja, herhjemme kaldes Runa for Kirsten Siggaard

Hun har 8 tænder og man kan køre en hel bus ind mellem hendes fortænder

Ha ha det blev jeg selv kaldt som barn pga hul mellem fortænderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

dorthemus

Tanja. skriver:

Kirsten Siggard åh lille Runa

Men i det mindste er det jo ikke blivende tænder, så det kan ændre sig! Undrede mig bare om det kun var Lærke der så lidt.. øhm.. morsom ud med det mellemrum

Ja tænk alt det besvær for at de skal få tænder, bare for at de så falder ud igen

Heldigvis er Runa ikke så påvirket af at få tænder, men frygter dog alligevel de der kindtænder

Anmeld

25. april 2011

Bare mig..

Ja, min datter har det også..

Jeg har selv, stadigvæk, mellemrum mellem fortænderne, og faktisk rimlig meget.. Min mor og mormor har også, så jeg tvivler på, at forsvinder helt..

Men det er nu også en charme.. - Hvis du spørg mig

Anmeld

25. april 2011

princessnanna

jeg er selv født med mellemrum mellem fortænderne og jeg har det stadig , er faktisk utrolig glad for det , det gir en del charme over en  jeg synes det er smaddersødt hehe , og håber da lidt at min søn også får et lille mellemrum

Anmeld

25. april 2011

N&J

Jeg håber også min datter får mit mellemrum, men tror desværre det lukker sig igen.. vores springer en generation over... æv æv æv.. syntes mellemrum er super sødt.. 

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Tanja. skriver:

Ihh ENDELIG kom nr 2 tand frem i går Hun fik den første 11 mdr og 3 dage gammel, men nu kom jeg lige til at se, HOLD DA FAST et mellemrum hun får mellem bisserne forneden foran Tror der kan være en hel fritte

Har jeres børn os meget mellemrum mellem fortænderne?

Knus tanja som nu har en lille kanin pige med 2 tænder

Er du sikker på der ikke kommer en mere inde imellem??
Nogle børn har nemlig en ekstra fortand forneden eller foroven...hehe.
Min søn havde 3 fortænder og ikke 2 men i overmunden...men vi opdagde det først da han var en 3-4 år fordi hans kom uden mellemrummet.
Havde de to yderste kommet først og den i midten bagefter, havde vi helt sikkert opdaget det, men de kom alle 3 i løbet af et par uger, så derfor tænkte vi ikke videre over det.
Normalt rykker de små bisser også mere sammen når de andre tænder efterhånden dukker op..så jeg er sikker få at din lille kanin nok skal blive fin

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

132319

Tanja. skriver:

Ihh ENDELIG kom nr 2 tand frem i går Hun fik den første 11 mdr og 3 dage gammel, men nu kom jeg lige til at se, HOLD DA FAST et mellemrum hun får mellem bisserne forneden foran Tror der kan være en hel fritte

Har jeres børn os meget mellemrum mellem fortænderne?

Knus tanja som nu har en lille kanin pige med 2 tænder

Jep, Hjalte havde/har et kæmpe stort mellemrum 

Min far har flere gange spurgt hvornår han skal have den tand i midten og jeg har gentagende gange forklaret ham at det altså er et mellemrum 

Anmeld

26. april 2011

Klumpe-dumpe

Tina&Martin skriver:

Nej det gør jeg desværre ikke, men sikkert når de andre tænder kommer frem og presser på. Min nevø Har i hvert fald ikke det mellemrum mere, men nu er Han os 6,5år

Det er nu ikke alle børns læbebånd der trækker sig tilbage, det kommer an på hvordan det hæfter ;)

Nogen børn får dem klippet over, når de går i skole pga det netop ikke har trukket sig tilbage.

Men til TS. Ja min datter har også stort mellemrum mellem fortænderne foroven, men hendes læbebånd, hæfter også så det ikke kan trække sig tilbage. -Og så har hun også mellemrum mellem 2 tænder i undermunden, dog ikke fortænderne.

Anmeld

26. april 2011

Koen.

Tak for alle jeres svar piger det lyder til at rigtige mange børn får et pomfritt hul som det bliver kaldt herhjemme

Anmeld

26. april 2011

2babygirls

Rose <3 skriver:

Det er nu ikke alle børns læbebånd der trækker sig tilbage, det kommer an på hvordan det hæfter

Nogen børn får dem klippet over, når de går i skole pga det netop ikke har trukket sig tilbage.

Men til TS. Ja min datter har også stort mellemrum mellem fortænderne foroven, men hendes læbebånd, hæfter også så det ikke kan trække sig tilbage. -Og så har hun også mellemrum mellem 2 tænder i undermunden, dog ikke fortænderne.

Ja det er self. rigtigt.. Har da gået i klasse med en eller to som stadig have mellemrummet.. men tit klæder det dem, eller også har man vænnet sig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.