Mellemrum mellem tænderne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.203 visninger
36 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Koen.

Ihh ENDELIG kom nr 2 tand frem i går Hun fik den første 11 mdr og 3 dage gammel, men nu kom jeg lige til at se, HOLD DA FAST et mellemrum hun får mellem bisserne forneden foran Tror der kan være en hel fritte

Har jeres børn os meget mellemrum mellem fortænderne?

Knus tanja som nu har en lille kanin pige med 2 tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

dorthemus

Tanja. skriver:

Ihh ENDELIG kom nr 2 tand frem i går Hun fik den første 11 mdr og 3 dage gammel, men nu kom jeg lige til at se, HOLD DA FAST et mellemrum hun får mellem bisserne forneden foran Tror der kan være en hel fritte

Åh ja, herhjemme kaldes Runa for Kirsten Siggaard

Hun har 8 tænder og man kan køre en hel bus ind mellem hendes fortænder

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

asta havde mellemrum i mellem hendes tænder til at starte på men i tankt med der kom kindtænder og flere tænder voksede det samme. så nu har hun ikke mere. men hun havde også nogen store nogen da mellem fortænderne for oven og for neden.

Anmeld

25. april 2011

2babygirls

Tanja. skriver:

Det er også fordi hendes læbebånd ikke har trukket sig tilbage. Det gør det lige så stille ved alle børn!!!

Indtil da må de ligne chip og chap

Anmeld

25. april 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Åh ja, herhjemme kaldes Runa for Kirsten Siggaard

Hun har 8 tænder og man kan køre en hel bus ind mellem hendes fortænder

Kirsten Siggard åh lille Runa

Men i det mindste er det jo ikke blivende tænder, så det kan ændre sig! Undrede mig bare om det kun var Lærke der så lidt.. øhm.. morsom ud med det mellemrum

Ja tænk alt det besvær for at de skal få tænder, bare for at de så falder ud igen

Anmeld

25. april 2011

Koen.

Astasmor skriver:

asta havde mellemrum i mellem hendes tænder til at starte på men i tankt med der kom kindtænder og flere tænder voksede det samme. så nu har hun ikke mere. men hun havde også nogen store nogen da mellem fortænderne for oven og for neden.

Jamen så er der da håb forude, men de er nu skønne, mellemrum eller ej

Anmeld

25. april 2011

Koen.

Tina&Martin skriver:

Det er også fordi hendes læbebånd ikke har trukket sig tilbage. Det gør det lige så stille ved alle børn!!!

Indtil da må de ligne chip og chap

Jamen så Lærte jeg noget nyt i dag, tak

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Tanja. skriver:

Jamen så er der da håb forude, men de er nu skønne, mellemrum eller ej

ja da. der skal bare lidt flere tænder til men okay nu har asta også 4 kindtænder 12 tænder forand til sammen i over og undermunden.

Anmeld

25. april 2011

2babygirls

Tanja. skriver:

Jamen så Lærte jeg noget nyt i dag, tak

Det fik vi at vide ved tandlægemødet i mødregruppen.. Super kært billede hun vidste af det!!!
Synes de er skønne med det mellemrum

Anmeld

25. april 2011

Koen.

Astasmor skriver:

ja da. der skal bare lidt flere tænder til men okay nu har asta også 4 kindtænder 12 tænder forand til sammen i over og undermunden.

Hold da op, ja så har hun lige en del flere end Lærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.