En dag da jeg stod i køen i føtex og netop har lagt en baby bluse på båndet jeg sku købe, står der en ældre dame de, r siger: "neej, hvor er den sød, er den til din dukke?" Jeg vender mig om og siger: "nej, den er til min søn!" Hun undskyldte mange gange og sagde at man ku jo slet ikk se bagfra at jeg var graivd..
En anden gang i en kø i en butik, er der en lille pige på omkring 4 år der siger til sin mor: "Ej mor, hun er godt nok tyk hende der! Jeg tror hun har en fodbold i maven" Moren svarer: "Jeg tror hun er tyk fordi hun har en baby i maven" Pigen siger så: "jamen mor, du er jo også tyk, men du har da ingen baby i maven" 
En dag på arbejdet kommer der en gammel ældre ulækker mand og siger: "Puha, der er bare ikk noget bedre end unge gravide piger!" - hvorefter han spørger efter kundetoilettet. Da han kommer ud derfra igen, smiler han skummelt og lyner lynlåsen op. 
En anden kunde på arbejdet var meget intresseret i min graviditet og kom mindst en gang om ugen og spurgte til mig og bebs. Han var ikk oppe ved os og handle mere en et par gange mens jeg var på barsel.. Den dag i dag, kommer han stadig og snakker med mig og er intresseret i Simon.. Det synes jeg er lidt sødt, selvom det er en total fremmed 
Anmeld