Kaster op af Vitaminpiller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

de-wett skriver:

det kan jeg godt forstå. det er så træls og man kan bare ikke holde det ud. var selv ved at blive skør af det

Ja der skal heller ik gå lang tid før jeg bliver lidt små vanvittig af det, hehe. 

Godt det er i en god sags tjeneste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

CamillaSoefelt

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det vil jeg prøve! 

Det et godt trick i hvert fald ;-). Og banan er jo osse god til kvalme;-)

Anmeld

25. april 2011

twinboys

Er der andre end mig som har kastet op efter indtagelse af vitaminer, og hvad har i gjort for at ændre det?

Jeg har prøvet at tage dem til alm. om aftenen, men så går det galt. Prøvede så i stedet at tage dem her til morgen sammen med min vandmelon som er det eneste jeg ikke får kvalme af de fleste dage.

Men det gik heller ikke og nu er jeg urolig for om jeg så slet ikke kan spise vitaminer, og især folin er jeg urolig for ikke at få nok af 

Har i andre skiftet mærke med succes eller hvordan? 

Gode råd søges! 

Tak

Jeg kunne ikke have lugten af dem men jeg var gravid bare jeg så glasset eller lugten af dem så kastede jeg op...

Spiste derfor ingen...

Majbritt

Anmeld

25. april 2011

de-wett

Ja der skal heller ik gå lang tid før jeg bliver lidt små vanvittig af det, hehe. 

Godt det er i en god sags tjeneste. 

ja heldigvis kommer der noget vidunderligt ud af det

Held og lykke med det hele  glæder mig til at se billeder af den bette når den tid kommer

Anmeld

25. april 2011

Christine

Er der andre end mig som har kastet op efter indtagelse af vitaminer, og hvad har i gjort for at ændre det?

Jeg har prøvet at tage dem til alm. om aftenen, men så går det galt. Prøvede så i stedet at tage dem her til morgen sammen med min vandmelon som er det eneste jeg ikke får kvalme af de fleste dage.

Men det gik heller ikke og nu er jeg urolig for om jeg så slet ikke kan spise vitaminer, og især folin er jeg urolig for ikke at få nok af 

Gode råd søges! 

Tak

Hvad med lidt kakao? Eller mælk hvis du kan lide dte. Min mave kan ikek lide vitaminpille uden noget der er ikke-syrligt i maven samtidig. Og så skal der lidt fedt til at optage A,D og E vitamin..

Anmeld

25. april 2011

de-wett skriver:

ja heldigvis kommer der noget vidunderligt ud af det

Held og lykke med det hele  glæder mig til at se billeder af den bette når den tid kommer

Tak 

Anmeld

25. april 2011

twinboys skriver:

Jeg kunne ikke have lugten af dem men jeg var gravid bare jeg så glasset eller lugten af dem så kastede jeg op...

Spiste derfor ingen...

Majbritt

Det er faktisk også dér jeg er lige nu. Bare tanken 

Jeg må prøve nogle andre. Håber det virker, for vil virkelig gerne tage dem. 

Anmeld

25. april 2011

CamillaSoefelt skriver:

Det et godt trick i hvert fald ;-). Og banan er jo osse god til kvalme;-)

Tja... jeg kan godt få kvalme af alt andet end melon... 

Men ellers må jeg bare glæde mig over de dage, hvor de kan glide ned, og så leve med de dage, hvor de kommer op igen. 

Men vil helt sikkert prøve tippet 

Anmeld

17. maj 2011

CamillaSoefelt

Gode råd søges! 

Tak

Se lige hvad jeg fandt til dig :-)..

http://www.unigroup.dk/da-dk/medcoat.aspx

Måske det hjælper?

Anmeld

18. maj 2011

CamillaSoefelt skriver:

Se lige hvad jeg fandt til dig :-)..

http://www.unigroup.dk/da-dk/medcoat.aspx

Måske det hjælper?

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.