Kaster op af Vitaminpiller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

de-wett

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Omnimin stærk multivitamin hedder de. De er fra Matas. Tror det er dem som kroppen ik kan klare, for lugten af dem er bare SLET ikke mig lige nu 

jeg vil måske anbefale at du prøver a skrifte.

Jeg skiftede fra gravitamin til vitaminer til gravide fra matas. Så det var måske en mulighed for nøj hvor er det træls at kaste op hele tiden. Kender det alt for godt fra dengang jeg selv var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneBJ skriver:

Apoteket De hedder Fexin, og skal ofte bestilles hjem. Jeg har til lidt over 2 mdr., og skal af gode grunde ikke tage det længere Du må gerne få det, så kan du jo prøve dem inden du køber - det er en smule dyrere end "alm." jerntabletter, men det var det værd!

Hvor er det sødt af dig! Dem vil jeg rigtig gerne prøve. Er nemlig bange for at alm. Jern tabletter bare kommer op igen 

Jeg bor i KBH men betaler gerne portoen 

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Hvor er det sødt af dig! Dem vil jeg rigtig gerne prøve. Er nemlig bange for at alm. Jern tabletter bare kommer op igen 

Jeg bor i KBH men betaler gerne portoen 

Jeg synes i hvert fald de almindelig var fæle at sluge! OGså fordi de smager sådan lidt metalagtigt - det magtede jeg slet ikke!

Hvis du sender mig en adresse i PB så ryger de af sted imorgen, da jeg har et andet ærinde på posthuset alligevel  

Anmeld

25. april 2011

de-wett skriver:

jeg vil måske anbefale at du prøver a skrifte.

Jeg skiftede fra gravitamin til vitaminer til gravide fra matas. Så det var måske en mulighed for nøj hvor er det træls at kaste op hele tiden. Kender det alt for godt fra dengang jeg selv var gravid

Det vil jeg prøve! Det er mega træls og nu er det sket 2 gange, og givet slem kvalme en del gange. Lyder ikke af meget, men hvis det kan afhjælpe at jeg får kvalme, og afhjælpe opkasningen vil jeg blive lykkelig!

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ skriver:

Jeg synes i hvert fald de almindelig var fæle at sluge! OGså fordi de smager sådan lidt metalagtigt - det magtede jeg slet ikke!

Hvis du sender mig en adresse i PB så ryger de af sted imorgen, da jeg har et andet ærinde på posthuset alligevel  

Fantastisk  Det gør jeg. Du må lige skrive hvad det bliver, så kan jeg overføre til dig.

Og tak igen 

Anmeld

25. april 2011

de-wett

Det vil jeg prøve! Det er mega træls og nu er det sket 2 gange, og givet slem kvalme en del gange. Lyder ikke af meget, men hvis det kan afhjælpe at jeg får kvalme, og afhjælpe opkasningen vil jeg blive lykkelig!

det kan jeg godt forstå. det er så træls og man kan bare ikke holde det ud. var selv ved at blive skør af det

Anmeld

25. april 2011

CamillaSoefelt

Er der andre end mig som har kastet op efter indtagelse af vitaminer, og hvad har i gjort for at ændre det?

Jeg har prøvet at tage dem til alm. om aftenen, men så går det galt. Prøvede så i stedet at tage dem her til morgen sammen med min vandmelon som er det eneste jeg ikke får kvalme af de fleste dage.

Men det gik heller ikke og nu er jeg urolig for om jeg så slet ikke kan spise vitaminer, og især folin er jeg urolig for ikke at få nok af 

Har i andre skiftet mærke med succes eller hvordan? 

Gode råd søges! 

Tak

Knus pillerne, mos lidt banan og put dem der i og synk så bananen;-). Vupti! :-):-)

Anmeld

25. april 2011

metski83

Synes ikke rigtig det gør nogen forskel  Har prøvet at tage dem i forbindelse med en sandwich, og der røg de også op igen. Jeg må prøve mig frem og se hvad der virker. 

Pu ha, det er ikke rart. Jeg har selv svært ved at spise dem om morgenen. Det havde jeg også da jeg var barn. men ja, der er jo ikke andet at gøre, end at prøve sig frem.

Anmeld

25. april 2011

metski83 skriver:

Pu ha, det er ikke rart. Jeg har selv svært ved at spise dem om morgenen. Det havde jeg også da jeg var barn. men ja, der er jo ikke andet at gøre, end at prøve sig frem.

Ja, har ihvertfald fundet ud af, at jeg ikke skal spise dem om morgenen. Måske jeg skal prøve at få dem spist sammen med min frokost, hvis jeg ellers kan få noget ned der. Nogle dage er gode, andre rigtig slemme. 

Det må jeg vist bare leve med noget tid endnu.

Anmeld

25. april 2011

CamillaSoefelt skriver:

Knus pillerne, mos lidt banan og put dem der i og synk så bananen;-). Vupti! :-):-)

Det vil jeg prøve! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.