Kaster op af Vitaminpiller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.561 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Er der andre end mig som har kastet op efter indtagelse af vitaminer, og hvad har i gjort for at ændre det?

Jeg har prøvet at tage dem til alm. om aftenen, men så går det galt. Prøvede så i stedet at tage dem her til morgen sammen med min vandmelon som er det eneste jeg ikke får kvalme af de fleste dage.

Men det gik heller ikke og nu er jeg urolig for om jeg så slet ikke kan spise vitaminer, og især folin er jeg urolig for ikke at få nok af 

Har i andre skiftet mærke med succes eller hvordan? 

Gode råd søges! 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

dorthemus

Hmmm kan du ikke knuse dem og putte det i juice?

Anmeld

25. april 2011

dorthemus skriver:

Hmmm kan du ikke knuse dem og putte det i juice?

Jeg kan da prøve  Jeg er så mega kræsen i disse dage 

Anmeld

25. april 2011

metski83

Man kan nemt kaste op af dem, hvis man spiser for lidt mad sammen med dem. De skal altid tages i forbindelse med godt med mad. F.eks fylder melon jo desværre ikke meget :-) Jeg kaster også op, hvis jeg spiser dem uden mad eller med lidt mad.

Anmeld

25. april 2011

de-wett

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er der andre end mig som har kastet op efter indtagelse af vitaminer, og hvad har i gjort for at ændre det?

Jeg har prøvet at tage dem til alm. om aftenen, men så går det galt. Prøvede så i stedet at tage dem her til morgen sammen med min vandmelon som er det eneste jeg ikke får kvalme af de fleste dage.

Men det gik heller ikke og nu er jeg urolig for om jeg så slet ikke kan spise vitaminer, og især folin er jeg urolig for ikke at få nok af 

Har i andre skiftet mærke med succes eller hvordan? 

Gode råd søges! 

Tak

tænkte på . hvad for nogle tager du?

For jeg kastede selv op af de der gravitamin fra apoteket

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Jeg købte multivitaminpiller der kan tygges - dem fra multitabs... Da jeg senere skulle have jern men stadig havde monsterkvalme og opkast, brugte jeg brusetabletter... Ellers havde jeg hverken fået jern eller vitaminpillen.. 

Håber du snart slipper for kvalme!

Anmeld

25. april 2011

metski83 skriver:

Man kan nemt kaste op af dem, hvis man spiser for lidt mad sammen med dem. De skal altid tages i forbindelse med godt med mad. F.eks fylder melon jo desværre ikke meget :-) Jeg kaster også op, hvis jeg spiser dem uden mad eller med lidt mad.

Synes ikke rigtig det gør nogen forskel  Har prøvet at tage dem i forbindelse med en sandwich, og der røg de også op igen. Jeg må prøve mig frem og se hvad der virker. 

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ skriver:

Jeg købte multivitaminpiller der kan tygges - dem fra multitabs... Da jeg senere skulle have jern men stadig havde monsterkvalme og opkast, brugte jeg brusetabletter... Ellers havde jeg hverken fået jern eller vitaminpillen.. 

Håber du snart slipper for kvalme!

Smart, kan man købe Jern som brustabletter? Hvor købte du dem henne? Skal nemlig snart til at tage ekstra Jern.

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Smart, kan man købe Jern som brustabletter? Hvor købte du dem henne? Skal nemlig snart til at tage ekstra Jern.

Apoteket De hedder Fexin, og skal ofte bestilles hjem. Jeg har til lidt over 2 mdr., og skal af gode grunde ikke tage det længere Du må gerne få det, så kan du jo prøve dem inden du køber - det er en smule dyrere end "alm." jerntabletter, men det var det værd!

Anmeld

25. april 2011

de-wett skriver:

tænkte på . hvad for nogle tager du?

For jeg kastede selv op af de der gravitamin fra apoteket

Omnimin stærk multivitamin hedder de. De er fra Matas. Tror det er dem som kroppen ik kan klare, for lugten af dem er bare SLET ikke mig lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.