Liste over hvad man skal have til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Nadia&Daniel

Vi har virkelig mange stofbleer - og kan snilt bruge flere endnu

Vi havde for lidt tøj i str. 50 og 56 - Laura er 6 mdr. i dag, og bruger stadig str. 62 (2-4 mdr.), pga hun er en lille nips (2580 gram og 46 cm. lang ved "fødsel")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maja_4000 skriver:

Altså , vi vasker så heller ikke hver dag .. Vi vasker når der er til en hel maskine af hendes tøj .. Men vi bruger MANGE på en dag :b Vi havde kun 30 da hun blev født , men vi fik hurtigt købt flere 

Jeg vil gerne tage ideen om ikke at vaske hver eneste dag til mig. Tror det andet bliver for surt.  Jeg må vist ud at købe lidt ind snart 

Anmeld

26. april 2011

Maja_4000

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg vil gerne tage ideen om ikke at vaske hver eneste dag til mig. Tror det andet bliver for surt.  Jeg må vist ud at købe lidt ind snart 

Hehe .. Ellers fåes de også i de fleste supermarkeder :b 

Men hvis man får et barn som ikke gylper , kan man jo sagtens klare sig med 10 - 20 stykker 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Vi har virkelig mange stofbleer - og kan snilt bruge flere endnu

Vi havde for lidt tøj i str. 50 og 56 - Laura er 6 mdr. i dag, og bruger stadig str. 62 (2-4 mdr.), pga hun er en lille nips (2580 gram og 46 cm. lang ved "fødsel")

Ja hun har da ikke været så stor da hun kom til verden.

Men hold op man skal da tænke på mange ting. Som feks hvis barnet ikke er så stort ved fødsel så skal man måske ud og have mere tøj i en str.

Anmeld

26. april 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ja hun har da ikke været så stor da hun kom til verden.

Men hold op man skal da tænke på mange ting. Som feks hvis barnet ikke er så stort ved fødsel så skal man måske ud og have mere tøj i en str.

Vores lille Laura fra 25-10-10 - taget de hun var 3 dage gammel..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Vores lille Laura fra 25-10-10 - taget de hun var 3 dage gammel..

Hun var da en bette fis... Men hvor er hun da fin :-)

Min søster har lige fået en pige og der kan vi også se meget af tøjet er for stort. hun vejede 2940 gram og målte 50 cm. Heldigvis havde vi købt meget i små størrelser også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.