Liste over hvad man skal have til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej det er rigtig .. Personligt syns jeg bare det er kedeligt at de skal have det samme på hele tiden .. Altså at hvis der kun var 4 sæt tøj .. Hmm , jeg er nok også bare én af dem der køber alt for meget 

Det vil jeg godt give dig ret i. og når man nu kan få så meget sødt baby tøj så er man da også nødt til at købe det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Det vil jeg godt give dig ret i. og når man nu kan få så meget sødt baby tøj så er man da også nødt til at købe det :-)

Ikke nød til , men der er Meeeget fint

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ikke nød til , men der er Meeeget fint

Lidt nødt til er man hi hi

Anmeld

25. april 2011

GUSO

Hej.. Fin liste.. En ting jeg har været rigtig glad for med Mit forårs /sommer barn er en solskygge til barnevognen.. Aussies choice hedder den, den kan vippes ned og lukke helt af for solen i vognen og så er det faktor 50 så bebs kan være dejligt beskyttet under.. Camilla

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hej.. Fin liste.. En ting jeg har været rigtig glad for med Mit forårs /sommer barn er en solskygge til barnevognen.. Aussies choice hedder den, den kan vippes ned og lukke helt af for solen i vognen og så er det faktor 50 så bebs kan være dejligt beskyttet under.. Camilla

Super tusinde tak for det. Var jeg ikke klar over der fandtes til barnevognen.

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maja_4000 skriver:

Altså .. Vi har nok 100 stofbleer .. Og det er IKKE for meget :b Men det kommer nok an på , hvor meget baby gylper (;

Ellers synes jeg det ser fint ud 

100 stofbleer? Whooow jeg må heller i gang med at fylde et lager op 

Anmeld

25. april 2011

skønneunger

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

hehe jeg tor nu det er meget forskelligt hvor mange man bruger

jeg havde kun ca ca og det var mere end rigeligt.

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

skønneunger skriver:

hehe jeg tor nu det er meget forskelligt hvor mange man bruger

jeg havde kun ca ca og det var mere end rigeligt.

Godt de ik er så dyre at købe hvis nu man skal bruge mange 

Men må være rart at have nok, og så kunne smide lidt ud ind imellem også, uden at skulle fare ned i en butik med en lille ny

Anmeld

25. april 2011

jeansmummie

Vi bruger så mange stofbleer hver evig eneste dag! Og df bliver vasket konstant tror også vi har 100 af dem fra exit i forskellige farver og figure de koster 10 for 120 kr tror jeg nok. Vores lille mand putter jo med dem han bruger jo ik sut så tre til barnevognen 3 til kravle gården og tre til senge osv til mad drikke og man kan blive ved og ved! Og det fede ved alle de farver er man altid ved hvor de hører til

Anmeld

25. april 2011

Maja_4000

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså , vi vasker så heller ikke hver dag .. Vi vasker når der er til en hel maskine af hendes tøj .. Men vi bruger MANGE på en dag :b Vi havde kun 30 da hun blev født , men vi fik hurtigt købt flere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.