Liste over hvad man skal have til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Så lidt da Heller for meget end for lidt Kan altid gemmes til den næste eller gives væk til familie

Det er jo nemlig det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

skønneunger

jeg syntes der er mere end rigeligt af tøj på listen man får som regel meget tøj i barsels gave og så ellers køb lidt når din bebs er født, med hensyn til stofklude så burde 30 også være rigeligt.

jeg har kun haft ca 20 stk til begge mine unger og jo de gylpede også, men nu har jeg så også vaskemaskine og vasker næsten hver dag.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

jeg syntes der er mere end rigeligt af tøj på listen man får som regel meget tøj i barsels gave og så ellers køb lidt når din bebs er født, med hensyn til stofklude så burde 30 også være rigeligt.

jeg har kun haft ca 20 stk til begge mine unger og jo de gylpede også, men nu har jeg så også vaskemaskine og vasker næsten hver dag.

Okay tusinde tak for dit svar.

ja man får jo nok en del tøj og kunne også forestille mig at man får købt en masse selv, så man når nok op på mere end det på listen

Anmeld

25. april 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Okay tusinde tak for dit svar.

ja man får jo nok en del tøj og kunne også forestille mig at man får købt en masse selv, så man når nok op på mere end det på listen

det gør man nemlig og jeg havde selv købt alt for meget og syntes det var så ærgeligt bagefter med alt det de ikke fik brugt.

og de første par måneder levede de næsten kun i heldragter og bodyer bukser og bluser er simpelthen for besværgeligt syntes jeg, de glider altid fra hinanden.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

det gør man nemlig og jeg havde selv købt alt for meget og syntes det var så ærgeligt bagefter med alt det de ikke fik brugt.

og de første par måneder levede de næsten kun i heldragter og bodyer bukser og bluser er simpelthen for besværgeligt syntes jeg, de glider altid fra hinanden.

Ja så får de jo lige et bar stykke. det havde jeg da ikke lige tænkt på..

Men tusinde tak for det :-) Det er altid rart at høre andres erfarringer

Anmeld

25. april 2011

morethanperfect

Altså bukser ville jeg nok købe ? .. Og vi lever kun med 12 stofbleer og det kan sagtens lade sig gøre .. Vi vasker også hver dag .. Vi havde MEGET mere tøj til Oscar da han var nyfødt .. Tror vi havde ca 15 ting af hver stk. tøj .. 

Anmeld

25. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja så får de jo lige et bar stykke. det havde jeg da ikke lige tænkt på..

Men tusinde tak for det :-) Det er altid rart at høre andres erfarringer

Altså når Oscar har bluser pg bukser har en en body indenunder

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Altså når Oscar har bluser pg bukser har en en body indenunder

nå ja det kan de da egentlig også have.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Altså bukser ville jeg nok købe ? .. Og vi lever kun med 12 stofbleer og det kan sagtens lade sig gøre .. Vi vasker også hver dag .. Vi havde MEGET mere tøj til Oscar da han var nyfødt .. Tror vi havde ca 15 ting af hver stk. tøj .. 

Hvis man sagtens kan sørge for at vaske en gang om dagen så burde man i realiteten ikke løbe tørt for noget. Men det er svært når man ikke lige har prøvet det før. men så er det jo dejligt i er så gode til at give råd :-)

Anmeld

25. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvis man sagtens kan sørge for at vaske en gang om dagen så burde man i realiteten ikke løbe tørt for noget. Men det er svært når man ikke lige har prøvet det før. men så er det jo dejligt i er så gode til at give råd :-)

Nej det er rigtig .. Personligt syns jeg bare det er kedeligt at de skal have det samme på hele tiden .. Altså at hvis der kun var 4 sæt tøj .. Hmm , jeg er nok også bare én af dem der køber alt for meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.